شهری

به فریاد برسید!

طرح طاش، معطل در ندانم کاری های مسئولین!

کد خبر : 25971

احقاق حقوق مکتسبه سرمایه گذاران، اندر خم کوچه های ضعف سازمان مجری طرح و دخالت های وزارت راه ، مسکن و صنایع دستی، گردشگری است.

در حالیکه ۵۰ درصد از طرح طاش در اطراف حرم اجرا شده است، سرمایه گذاران این منطقه همچنان سه سال است به دلیل دخالت های خارج از استان و ضعف سازمان مجری طرح در بلاتکلیفی به سر می برند.

به گزارش صبح مشهد، رییس کانون کارآفرینان استان، در جلسه ستاد تسهیل که به منظور رفع مشکل سرمایه گذاران اطراف حرم برگزار شد، گفت: بافت اطراف حرم، ظرفیت ۵۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد هزاران شغل را دارد و در حال حاضر باید دید چقدر درآن سرمایه گذاری حتی نیمه کاره فعال است و چقدر از تاورهای کارگاه ها فعال هستند و چند سرمایه گذار در سه سال اخیر که دخالت مرکز نشینان شروع شد به منطقه آمده اند .

محمدحسین روشنک ادامه داد: پس از نظر موافق استاندار خراسان و حمایت مقامات دادگستری، کانون کارآفرینان، باشگاه سازندگان حریم حرم را با حضور ۱۳۰ عضو تشکیل داد که تاکنون اعضای آن ۳۵ جلسه داشته و ۴ اجلاس در این خصوص برگزار شده است.

وی افزود: طرح طاش را مقامات جمهوری اسلامی ایران، امضا کرده اند و اگر آنها امضا نکرده بودند، کارآفرینان هم برای سرمایه گذاری اقدام نمی کردند و در حال حاضر، کارآفرینان خواستار اجرای این نقشه که حقوق همه سرمایه گذاران در آن است، و اجرای تعهدات و مفاد قرار داد ها توسط شهرداری ثامن و سازمان مجری طرح خواسته دیگری ندارند .

روشنک خطاب به آقای رزم حسینی استاندار گفت: سرمایه گذاران ضمن تشکر بخاطر حمایت های جدی شما از جنابعالی بعنوان نماینده نظام جمهوری اسلامی ایران و حاج آقای صادقی به عنوان نماینده دادگستری تقاضا دارند که تمام توان خود را برای تقویت سازمان مجری طرح و احقاق حقوق مکتسبه سرمایه گذاران اطراف حرم و اجرای مفاد قراداد ها با کارآفرینان بکار بگیرید.

وی افزود: اینکه عده ای زن و مرد با هم سر این طرح مشکل دارند و نمی توانند به توافق برسند، به سرمایه گذار ربطی ندارد.

روشنک با بیان این مطلب که حقوق مکتسبه طبق قانون، واجب الاجراست، گفت: اگر این طرح از اول اجرا نمی شد، اشکالی نداشت و به کارآفرینان مربوط نبود ولی الان بیش از ۵۰ درصد آن اجرا شده و اگر همه جمع شوند بازهم نمی توانند، هم آن را تغییر دهند و هم حقوق مکتسبه سرمایه گذار و مفاد قرار داد ها را رعایت کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن