اخبار مهم

شکار « ابلیس بدبو »/ تجاوز به ۷ دختر مشهدی پشت شمشادهای مترو + عکس چهره باز

کد خبر : 29620

با تلاش مشترک و شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، نیروهای حراست مترو و ماموران فرماندهی انتظامی مشهد عامل آزار و اذیت وحشیانه دختران جوان در نزدیکی ایستگاه های متروی مشهد دستگیر شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، دی سال گذشته ، دختر ۱۴ ساله ای وحشت زده با پلیس تماس گرفت و پرده از ماجرایی تکان دهنده برداشت.
او به نیروهای انتظامی گفت: «اوایل شب بود و من قصد خروج از ایستگاه مترو در محدوده بولوار دانش آموز مشهد را داشتم که در همین هنگام مرد جوانی مقابلم قرار گرفت و مدعی شد همسر باردارش به دلیل بیماری وسط بولوار افتاده است و توان حرکت ندارد! او در حالی که برگه های آزمایشگاهی و تعدادی فتوکپی در دست داشت از من خواست به همسر باردارش کمک کنم تا او را به مرکز درمانی برساند.
من هم که تحت تاثیر عواطف انسانی قرار گرفته بودم خیلی دلم به حال آن زن سوخت و بی درنگ با مرد جوان همراه شدم. وقتی از ایستگاه بیرون آمدیم و قصد عبور از درون شمشادها را داشتیم ناگهان آن مرد بی رحم تیغه چاقو را زیر گلویم گذاشت و با تهدید به مرگ سرم را به داخل شمشادها خم کرد آن قدر ترسیده بودم که از وحشت همه پیکرم می لرزید. آن مرد با چشمانی از حدقه بیرون زده، شال و روسری ام را برداشت و با آن ها دست‌ها و پاهایم را بست و مرا وسط شمشادها انداخت و …
دختر نوجوان که دیگر از شدت شرم نمی توانست بیشتر از آن درباره این ماجرای تکان دهنده سخن بگوید، ادامه داد: وقتی آن جوان که بوی تعفن از بدنش متصاعد می شد مرا با دست و پای بسته رها کرد و از آن جا گریخت با زحمت ابتدا پاهایم را باز کردم و سپس با دندان گره شال دستانم را گشودم و ماجرا را ابتدا برای خانواده ام بازگو کردم و سپس با پلیس تماس گرفتم.

گزارش اختصاصی خراسان حاکی است به دنبال گزارش این ماجرای تاسف بار به نیروهای انتظامی، بلافاصله سردار محمد کاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) دستورات ویژه ای را برای پیگیری این ماجرا صادر کرد و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی خواست تا رصدهای اطلاعاتی را برای دستگیری این مرد هوسران آغاز کنند.
به دنبال این ماجرا، تحقیقات گسترده ای از سوی کارآگاهان دایره جرایم مهمه آغاز شد اما دختر نوجوان نتوانست چهره «ابلیس بدبو» را ترسیم کند چرا که او در آن هنگام از شدت ترس و وحشت فقط به نجات خود از چنگ این جوان هوسباز می اندیشید.
بنابراین گزارش، درحالی که رصدهای اطلاعاتی از سوی کارآگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی آغاز شده بود، دختر ۱۹ ساله دیگری طعمه «ابلیس بدبو» شد این دختر که در ایستگاه متروی هفت تیر مشهد به چنگ مرد هوسران افتاده بود ماجرای مشابهی را برای پلیس بازگو کرد. این دختر جوان نیز اگرچه نتوانست مشخصات ظاهری از شکارچی دختران جوان ارائه دهد اما گفت: آن جوان ابلیس صفت بسیار «بدبو» بود! به همین دلیل کارآگاهان گزارشی را به دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال کردند که زیر نظر قاضی حسنعلی صبوری نسب مورد رسیدگی قرار گرفت. مستشار شعبه سوم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی که به اهمیت ماجرا پی برده بود، با صدور دستورات ویژه ای ، برخی اختیارات خاصی را برای دستگیری «ابلیس بدبو» به کارآگاهان واگذار کرد و بدین ترتیب، عملیات های پلیسی وارد مرحله جدیدی شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته و دقایقی بعد از دستگیری این متهم در گفت وگویی اختصاصی به خراسان گفت به دلیل شیوع کرونا از ابتدای اسفند و تعطیلی مترو، ردزنی های کارآگاهان با دشواری های خاصی پیگیری می شد تا این که بیست و هفتم اردیبهشت، حادثه مشابه دیگری در یکی از ایستگاه های متروی بولوار وکیل آباد مشهد، خواب را از چشمان کارآگاهان گرفت.
با سریالی شدن آزار و اذیت های این متهم تحت تعقیب، گروه ویژه ای از کارآگاهان با استفاده از دوربین های مدار بسته موفق شدند تصویری از این فرد معروف به«ابلیس بدبو» به دست آورند و بدین ترتیب نیروهای حراست مترو نیز به یاری کارآگاهان آمدند و همکاری صمیمانه ای را آغاز کردند. سردار محمد کاظم تقوی افزود: تلاش های شبانه روزی نگهبانان و نیروهای حراست در کنار کارآگاهان ادامه یافت تا این که شب جمعه گذشته، زمانی که این جوان تحت تعقیب وارد ایستگاه متروی بولوار سیدرضی مشهد شد به محاصره نیروهای حراست درآمد و بلافاصله کارآگاهان اداره جنایی نیز خود را به محل رساندند و حلقه های قانون را بر دستان وی گره زدند. سردار تقوی با قدردانی از دستورات ویژه قاضی صبوری نسب و همکاری بی شائبه نیروهای حراست مترو تصریح کرد: این متهم در همان دقایق اولیه دستگیری به آزار و اذیت هفت دختر نوجوان و جوان اعتراف کرد درحالی که برخی از قربانیان شکایتی را به پلیس ارائه نداده اند.وی گفت: این متهم که جا و مکانی ندارد ادعا کرد مدتی قبل با همسرش دچار اختلاف شده است. «سکاندار امنیت خراسان رضوی» از دخترانی که برای حفظ آبرو شکایت نکرده اند یا حتی وقوع این حادثه را برای خانواده خود بازگو نکرده اند، خواست برای اعلام شکایت به اداره جنایی پلیس آگاهی واقع در منطقه رضاشهر مشهد مراجعه کنند و یقین بدانند که هویت آنان در پرونده محرمانه باقی می ماند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۹ نظرها

  1. سلام خواهشمندم از قوه قضاییه این افراد را اعدام کنید تا شاهد همچین اتفاقی نباشم

    1. سلام .تا چند سال پیش هم برای تجاوز به عنف حکم اعدام صادر میکردن اما الان متاسفانه این حکم مثل اینکه برداشته شده و به چندسال زندان و شلاق بسنده میکنن.آخه مگه با چندسال زندان آبروی رفته دختر و خانواده اش .آسیب های روحی و روانی که خورده و….. بر میگرده .متاسفانه اینگونه جرم ها تو جامعه خیلی زیاد شده و هرروز هم بدتر میشه .خواهش میکنم با قاطعیت و حکم جدی با اینجور جرایم برخورد بشه تا کمتر شاهد همچین فجایع و جنایاتی باشیم .سپاس

      1. هر چی باشه کسی حق نداره کسیو بکشه ! این فرد باید ب حبس ابد محکوم بشه ن اعدام ?

        1. اگه خدایی نکرده و از بد روزگار همین بلا سر یکی از آشناها بیاد بازم این حرف رو میگین

        2. نمیدونم شما دختر دارید یا نه….. بازم نظرتوم حکم ابده حکم ابد با ی سند مجرم میتونه باز ب جامعه برگرده و بازم ب گند کاریاش ادامه بده ب نظرم منم فقط اعدام حکم همچیم افرادیه

      2. اینجور مسائل فقط به خاطر نیاز های جنسی هستش اگه دقت کنید چرا قبلا که خونه و ماشین و…که ارزون بود و همه راحت ازدواج میکردن اینقدر قتل و تجاوز و… نبود!!بعد اونوقت نمیتونن ازدواج کنن یا حالا به خاطر بی پولی و… با همسرش سرد میشه و میره تجاوز میکنه.شانش آوردن که من دختر نبودم مگرنه یه دونه آپدولیاچاگی میزدم از وسط نصف میشدن مبالغه هم نمیکنم

        1. باسلام.
          اتفاقا اینجور کارها به خاطره عقده و کینه و تفکرات و انحرافات اخلاقی شکل میگیره! جامعه که درش بی حجابی زیاد بشه و شا یک زن رعایت نشه و نگاه به فیلم و .. غیراخلاقی بره .. اینطوری میشه که یواش یواش،شخص دلش میخواد چهره واقعی خودش رو نشون بده.
          زمان قدیم،منظورتون همون موقعه بود،که مجموعه از خانواده ها درون یک یک خونه زندگی میکردن؟! و خرج زندگی هم نداشتن؟! یا بازم رویایی و توهمات که هیچ وقت وجود نداشته رو می گید..
          نیاز جنسی پرت و پلا دیگر! مال ذهن افسارگسیتخته امروزی است!.. هرکس بخواد راه درست رو بره،هرکاری میکنه که اون راه رو بره! و برعکسش هم همینطوری! اگر بخواد می تونه بره ازدواج کنه و از راه درست کارش رو انجام بده . مشخص که فکر میکنه اب گل الود شخصیت واقعیش رو نشون میده ..
          در ضمن شما اگر هر جنسیتی داشته باشید،دست بالا دست در زمینه زور زیاد است! اوباش ها هم،قوم نیستن که با این چیزا بترسن! انها فقط از انسان با خدا میترسن..

          1. پس این همه کودک ۷،۸ساله مورد تعرض قرار گرفتن باخدا نبودن… ☹️✋

    2. کاملا موافقم ، ما خانوما وقتی این اتفاق ها میوفته حتی می‌ترسیم تا سر کوچه بریم

    3. دقیقا باید این کارو کرد و در وسط خیابان که درس و عبرتی بشه برای بقیه مردم

    4. اعدام برا اینا زیادی خوبه باس برا همیشه تبعید زندان توی بدترین نقطه بد آب و هوا ایران باشن

  2. این بیشتر از این حرف ها از این کارها کرده آنقدر باید… تا اعتراف کنه…، شاید خیلی ها هم از دستش فرار کردن اما از ترسشون نمیگن

  3. سلام با تشکر از حافظان امنیت و نیروی انتظامی باید با اینجور افراد هیچ گونه مدارایی نشود و اعدام در ملا عام برای درس عبرت کوچکترین کار باید باشد نه گذشت و یا زندان

  4. باسلام و عرض احترام فراوان خدمت حافظان امنیت
    خواهشمند هست در حضور مردم این افراد را به دار مجازات آویخته تا دیگر کسی به خود اجازه ندهد حتی فکر همچین کارهای پلیدی به سرش بزند
    من یکی از شهروندان شهر مشهد مقدس هستم
    و با مترو تردد دارم ممنونم که امنیت همه مارا تامین می کنید
    باتشکر و خسته نباشید

  5. واقعن سخت و مشکل هست برای زنهای جامعه ی ما ،چون هر بار به یک شکل و یک حالت جدید این جور بدبختی ها میاد سراغ شون. این جور آدما که باید اعدام بشن چون اگه آزاد باشن دوباره همین کارو انجام میدن ولی آیا این مورد اولین و آخرین مورد جامعه ما خواهد بود؟؟آیا سربازان گمنام امام زمان بعد از وقوع ده ها جرم سرو کله شون پیدا میشه؟؟؟؟آیا این امنیت که میگن برای این مردم که همه شون شهید دادن کافیه؟؟؟آیا برای جان ومال و ناموس این ملت و منافع مردم آیا دولت کم لطفی نکرده ونمیکنه؟؟؟یعنی ناتوان هستن نمیشه علاج واقعه رو قبل از وقوع بکنن…!

  6. عجب صبری خدا دارد….
    پست فطرت…عمق فاجعه رو می خواهیم درک کنیم این طور فکر کنیم خدای نکرده برای خودمون اگر خانمیم یا ناموس مون رخ بده. غیرقابل تصور…به نظرم باید این طور ادم ها را بعد از گرفتن اعتراف که چقدر بلا سر ناموس مردم در آورده به بدترین شکل ممکن اعدام شون کرد تا درس عبرتی بشه برای ان هایی که هوس بازند. خواهشا باز با اینکه روانی بوده یا جنون آنی بهش دست داده تبرئه اش نکنین قضات محترم.
    از نیروی انتظامی هم سپاس

  7. من هم موافق اعدامم و اصلأ حکم اسلامی همینه. اما ایکاش دوستان تک بعدی موضوع رو نبینند.متاسفانه این بیچاره بدبو زائیده بستر همین جامعه است. آیا وقتش نرسیده که کارشناسان دینی و اجتماعی به این سادیسم فرهنگی بپردازند. ضمناً مطمئن باشید این بدبخت نه تنها لذتی نمی‌برده که چه بسا همچون کفتاری فقط به فکر دریدن بوده

  8. سلام و رحمت الله
    اشد مجازات رو از قوه قضاییه درخواست دارم
    انشالله حدود الهی هرچه سریع تر جاری شود
    و حق‌حقا آرامشی خواهد بود قصاص برای آرامش دلهای

  9. اعدام کنید تا درس عبرت بشه واسه کسانی که به خودشون جرات چنین کارهایی رو میدن.

  10. لطفا بدترین مجازات رو براش در نظر بگیرید تا درس عبرت باشد برای دیگران

  11. فقط !!! “” اعدام در ملاء “”عام میتونه درس عبرت باشه برای امثال این مدل ادم های نامردتر از نامرد.
    این جور خبرها حتی شنیدنش هم درد داره وای به حال اونایی که قربانی این حیوان شدند

  12. هر عملی یک عکس العملی خواهد داشت قانون سکوت نخواهد کرد و به زودی شاهد مجازاتی سختی برای این گونه افراد خواهیم بود.

  13. یکی از اثار مواد مخدر از نوع شیشه و گل تحریک شدید قوای جنسی هست بصورتی که عقل انسان معتاد در مواجهه با این پدیده کاملا تعطیل می شود. امیدوارم بجای برخورد با نتایج معضلات دولت و نظام با اصل بوجود آوردند معضلات مقابله نمایند. بجای اینکه احکام اعدام قاچاقچی رو بردارند

  14. ای کاش گیر من میفتاد به والله جرواجرش میدادم یه اینجور آدمی دو سال بیش تو راه باشگاه به خونه مزاحمم شد طوری زدمش که بی شرف از من شکایت کرد آخه دماغشو دو تا دندون شو سرو صورت شو ترکوندم ..خانمای محترم حتما ورزش رزمی انجام بدین باور کنین

    1. درود ب شرفت دست گلت درد نکنه اینارو بایو جوری بزنی ک دیگه نتونن از جاشون بلند شن

  15. باسلام به نظر من این جور موجودات دوپا که من هرچی خواستم که بگم ادم یا انسان زورم اومد حقیقت اینارو باید تا کمر چال کنن سنگ سار کنن که تا اخرین لحظه در رفتن جون بی ارزششون عذاب بکشن

  16. اولین چیزی که به فکرمون میرسه اعدام اعدام ، اعدام ، کدام اعدام درس عبرتی شده برای دیگران ، کدام اعدام قاچاقچی قاچاقچی بعدی منصرف کرده کدام اعدام خفاش شب بیجه را منصرف کرده ، در تمام امورمون فقط بلدیم صورت مسعله را پاک کنیم مث بیماری که روی پوستش کهیر بزند به جای درمان اساسی کهیر را با کرم بپوشاند ، اما این کار یک جامعه و انسان منطقی است ، ایا به نظر نمیاد الان خیلی ابلیس بد بو خوش بو ، خوابیده در جامعه داریم که منتظر بازی نقششون هستن ، ایا وقتش نیست که این ابلیس های که از بدی بو ی جامعه و فرهنگ خودمان به ظهور رسیدن بشناسیم و به جای سریع خاموش کردن مسیله پیجپی درمان وپیشگیری از حوادث این چنینی باشیم ، ایا دختری که مورد ازار قرار گرفته و تمام وجودش ترس و نفرت میشود احتیاج به حمایت و روانکاوی ندارد ، ایا اصلا ان دختر میتواند مثل قبل به مردهای دیگر نگاه کند ، در خلوتش چه میگذرد ، ایا خود را مقصر میپندارد ، ایا ان انسان که امروز به ابلیس بدل شده چه کشیده که به این حجم از شرارت و خودخواهی رسیده ، جامعه در موردش یا جنس مونث چطور باهاش برخورد کرده که این عفونت اینچنین سر باز کرده ، اگر نشناسیم درمان نکنیم کما فی سابق شاهد این دست ماجراها هستیم و خدا میداند با وجود هر متجاوزی چه به عنف چه به حریم چه به هرچیز دیگر چند متجاوز دیگر ساخته میشون ، خدا یا به همه کمک کن با جامعه مریض من هم کمک کن خدایا کمک کن ، خدایا کمک کن

  17. بخداسوگند که اعدام واسه اینها هم کمه! به تعداد خطاهایی که با هر دختر وزن داشته باید اعدام شه…

  18. با تشکر از برادران نیروی انتظامی اعدام کنید تا بیشتر از این وضع خرابتر نشه…

  19. یعنی اگه خدایی نکرده برای خودتونو اتفاق بیافته بازم همین حرف رو میزنید ؟؟؟

  20. مشکل از قانون کشور ماست اگر با چند نفر محکم برخورد بشه دیگه کسی جرات تعرض به حقوق دیگران رو به خودش نمی دهد این که نمی شه طرف از روی هوس هر غلطی دلش می خواد بکنه

  21. باید هرچه زود تر اعدام بشه تا داخل اون دنیا خدا درموردش قضاوت کنه واقعا خودش اگه یه خواهر داشت این بلا سرش میومد چه کار می کرد؟!

  22. اینطور موردهایی تو سطح جامعه زیاد پیش میاد اعدامش که باید بکنن ولی برای اینکه دیگه پیش نیاد باید فکری کرد. دولت و قوه قضاییه باید کارشناسان جامعه شناس و روانشناس رو بفرستن که ریشه یابی کنن و ببینن مشکل چیه و راهکار بدن و دولت پیشنهاد بده و مجلس تصویب کنه و دولت اجراش کنه مثلا اگر مربوط به مسائل جنسی و … هست با طرح خانه های عفاف مثلا حل بشه اگر مشکل روانی هست با طرح فوریتهای اجتماعی ۱۲۳ که واقعا فقط حقوق بگیرن و هیچ کاری نمیکنن کوتاهی از دولته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن