یادداشت روز

امام جمعه سرخس:

مردم سرخس با قاطعیت آرا به آیت الله رئیسی رای خواهند داد / انقلاب سومی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰رقم خواهد خورد

کد خبر : 40984

امام جمعه سرخس گفت:مردم سرخس با قاطعیت آرا به کاندیدای اصلح و انقلابی، مردمی و جهادی، آیت الله رئیسی رای خواهند داد.

به گزارش صبح مشهد، حجت الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارداشت:تقابل اسلام با محوریت جمهوری اسلامی و تقابل کفرو نفاق با محوریت آمریکا و اسرائیل به حلقه های نهایی رسیده است از طرفی مواجه شدن استبداد و کفر با مقاومت در فلسطین سبب شده تا دشمنان اسلام به دنبال این باشند که انتقام ظلمت و شکست خود از طریق انتخابات ایران بگیرند.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که رسانه های بیگانه سعی دارند مردم ایران را از حضور در انتخابات منصرف کنند. چرا که پشتوانه نظام مردم هستند به تعبیر شهید بهشتی هر چه دشمنان فشار آورند مردم ما محکم تر و مصمم تر می شوند.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: مردم در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت چرا که هرچه تاکنون پیروزی و حماسه در کشور رقم زده ایم این انقلاب و سرنوشتش و تمامی این حماسه ها به انتخابات ۱۴۰۰گره خورده است و با انتخابات پرشور و انتخاب اصلح از پیروزی های حماسی خود دفاع خواهیم کرد.

حجت الاسلام محمد بختیاری گفت: کشور ما بیشتر به یک رئیس جمهور کارآمد و قاطع نیاز دارد و مردم ایران با انتخب اصلح خود قطعا انقلاب سومی را در ایران رقم خواهند زد.انقلاب اول پیروزی و نابودی رژیم طاغوت بود و انقلاب دوم ۱۳آبان ستخیر لانه جاسوزی و ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ انقلاب سوم، تسخیر لانه غرب پرستان است کسانی که دلسپرده غرب هستند و تمام گرفتاری های کشور بخاطر همین دلسپردگی است و مردم ایران در ۲۸خرداد تکلیفشان را یکسره خواهند کرد.

وی در خصوص میزان مشارکت مردم در شهرستان سرخس اظهارداشت: در شهرستان سرخس مردم ولایی هستند و شیعه و سنی یکدست شده اند و همه تصمیم دارند مشارکت خوبی را رقم بزنند و با قاطعیت آرا به کاندیدای اصلح و انقلابی، مردمی و جهادی، آیت الله رئیسی رای خواهند داد.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: مردم از جناح های سیاسی خسته شده اند و به دنبال فردی انقلابی هستند که دلش برای نظام ، ملت و ایران بتپد.مردم از بی تدبیری، غارتگری و حرف های کذب خسته شده اند چرا که امروز مردم به بصیرت و آگاهی رسیده اند و از همه ملت ایران می خواهیم که وحدت کنند وبا وحدت و انسجام در انتخابات مشارکت داشته باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن