اجتماعی

بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اعلام شد:

۶۴ درصد حامیان کمیته امداد استان از قشر جوان هستند

کد خبر : 57456

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی زه خراسان رضوی با اشاره به حضور پررنگ جوانان در حمایت از فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد، گفت: ۶۴ درصد حامیان کمیته امداد استان از قشر جوان هستند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی بیان کرد: یکی از طرح های کمیته امداد امام ثبت نام از نیکوکاران برای حمایت از کودکان ایتام و محسنین می باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی زه خراسان رضوی گفت: در این راستا اقشار مردم اعم از کارگر، معلم، پزشک و … در این طرح مشارکت داشته اند.

وی با اشاره به مشارکت بی نظیر قشر جوان در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد، افزود: در حال حاضر ۶۴ درصد حامیان فرزندان یتیم و محسنین کمیته امداد استان جوانان هستند.

سلم آبادی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۹ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد می باشند که ۱۵۲ هزار حامی از این فرزندان حمایت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره )خراسان رضوی با اشاره به روش های مشارکت در این طرح، گفت: مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۵۱ به جمع حامیان ایتام و محسنین بپیوندند؛ همچنین شهروندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را برعهده بگیرند.
انتهای پیام

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن