اجتماعیستون اصلی

مر قانون باید اجرا شود/ سلطانی؛ شعار نمی دهد، دروغ هم نمی گوید!

کد خبر : 10709

توجه به حاشیه شهر مشهد و توسعه حمل و نقل عمومی در کنار اجرای کامل قانون و مقررات باید در کانون توجه شورای پنجم باشد.

نشست خبری کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد صبح امروز در دفتر کار وی برگزار شد. به گزارش خبرنگار ما، ابوالفضل سلطانی دوغ آبادی با بیان این که شوراها به دلیل جایگاه قانون گذاری و نظارت، از اهمیت زیادی در حوزه  مدیریت شهری برخوردار است، افزود: باید با تبیین و معرفی جایگاه و وظایف شورا به مردم، جامعه را آگاه و تشویق به انتخاب افرادی متخصص و توانمند نمود تا شهر از مدیریتی روان و جامع بهره مند گردد.
عضو حقوقدان کانون وکلا در ادامه با تشریح لزوم اجرای قانون و مقررات در تمام شئون زندگی، تاکید کرد: یکی از مشکلات امروز جامعه ما بعضا، عدم اجرای کامل قوانین و برخورد سلیقه ای با آن است که وجود یک عضو حقوقدان در شورای شهر، می تواند کمک زیادی به رفع این نقیصه داشته باشد.
سلطانی در پاسخ به سؤالی در خصوص حاشیه شهر و اشتغال سرمایه گذاری گفت: موضوع حاشیه یا همان حریم شهر یک دغدغه جدی است که شهرداری باید به سهم خود و قرار دادن امکانات مناسب این منطقه را برخوردار نماید. وی افزود: مشکل اشتغال، نبود سرمایه نیست بلکه فقدان برنامه های مدون و کابردی است.
سلطانی دوغ آبادی در خصوص برنامه هایش برای توسعه حمل و نقل عمومی گفت: باید فرهنگ استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی در جامعه گسترش یابد و بنده شخصا جهت رفت و آمد به محل کارم از تاکسی استفاده می کنم! وی با انتقاد از طرح الیت افزود: پارک فروشی کنار خیابان امری پسندیده نیست و شهرداری باید منابع درآمدی خود را از جاهای دیگر تامین کند.
سلطانی در پایان از اصحاب رسانه خواست با انتقال صحیح اخبار و مطالب مورد نیاز مردم، در ارتقأ آگاهی جامعه نقش اثرگذاری ایفا نمایند.
گفتنی است: ابوالفضل سلطانی دوغ آبادی سال ۱۳۵۶ شمسی در یک خانواده مذهبی و انقلابی به دنیا آمد و هم اکنون به عنوان وکیل پایه یک دادگستری مشغول به کار بوده و دانشجوی ترم آخر دکترای حقوق خصوصی می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن