اجتماعی

سردار رضایی فرمانده مرزبانی کشور اظهار کرد: بهترین مرزبانان کشور، مرزنشینان هستند

کد خبر : 19006

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار «قاسم رضایی» در همایش امنیت و توسعه شهرستان های مرزی استان با بیان این که هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران تهدیدات پیرامونی و برون مرزی ندارد اظهار داشت: این موضوع به خاطر مقابله با آرمان های متعالی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: یکی از مهمترین عوامل ناکامی دشمنان را وجود مرزنشینان غیور دانست که در مقاطع مختلف تاریخ به خوبی از مرزهای کشور دفاع کرده اند و نمونه بارز آن در دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: توسعه اقتصادی در مناطق مرزی، امنیت پایدار و آرامش اجتماعی را به دنبال دارد؛ فلذا با تامین معیشت، رفاه و تقویت بصیرت در مرزنشینان شاهد پایداری جمعیت در این مناطق خواهیم بود.

سردار «قاسم رضایی » عامل دیگر عدم موفقیت دشمنان در مناطق مرزی را در کنار حضور موثر نیروهای مرزبانی؛ همراهی و انسجام برنامه ریزی دستگاه های اجرایی برای رونق اقتصاد و اشتغال مرزنشینان دانست.

وی تاکید کرد: ساماندهی موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مرزنشینان، ارتقا امنیت را به دنبال خواهد داشت که باید مورد توجه قرار گیرد.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر تقویت برنامه ریزی ها و اجرای پروژه ها در مناطق مرزی از سوی دستگاه های اجرایی و پرهیز از اقدامات جزیره ای در این حوزه تاکید کرد.

سردار رضایی با بیان این که توسعه باید همه جانبه و در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی محقق شود؛ تصریح کرد: نقش هم افزایی مدیران در این راستا تعیین کننده است.
گفتنی است در پایان از سردار جان نثار و تعدادی از فعالان و زحمت کشان در راستای امنیت پایدار تقدیر بعمل آمد و از سوی سردار رضایی فرمانده مرزبانی ناجا ،آقای شرافتی راد فرماندار تایباد بعنوان مرزیار افتخاری منصوب گردید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن