مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ را پُل ارتباطی بین شهروندان با بدنه شهرداری میدانیم.
به گزارش صبح مشهد، از دغدغهمندی شهروندانی که به واسطه ارتباط با این مرکز به طرح مسائل و مشکلات و کمبودهای محل زندگی خود میپردازند، کمال تقدیر و تشکر را داریم.
پاسخگویی مطلوب و در اسرع وقت به تماسهای شهروندان و نقطهنظرات آنها را رسالت خود میدانیم.
طی ۶ ماهه نخست امسال، بیش از ۱۲ هزار پیام دریافتی از مرکز ۱۳۷ داشتیم که با تلاش و همراهی همکارانم در منطقه، ۹۲ درصد پیامها در کمتر از ۷۲ ساعت پاسخگویی و منجر به حل موضوع شده است.
پرتکرارترین تقاضاها و گزارشهای مردمی ثبت شده مربوط به ساخت و سازها، جمعآوری زباله، فضای سبز و نگهداری بوستانها و پارکها بوده است.
یکی دیگر از تقاضاهای مردمی، «آسفالت» بوده که در اسرع وقت و به بهترین نحو پاسخگویی و رفع نقص صورت گرفته است.
تاکید میکنیم که پاسخگویی به پیامهای مردمی ۱۳۷ در اولویت کارهای منطقه بوده و حساسیت بالایی نسبت به این موضوع داریم چراکه موجب ارتقاء سطح اعتماد شهروندان به مدیریت شهری میشود.