شهری

مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی هزینه‌های مجلس ترحیم مادر مرحومه خود را صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کرد

کد خبر : 40647

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان مدیرکل زندان‌ها‌ و نائب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان با اهداء هزینه‌های مجالس ترحیم والده مرحومه خود در آزادی ۸ زندانی جرائم غیرعمد سهیم شد.

صبح مشهد– مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت: جانفدا مدیرکل زندان‌های استان با اختصاص ۴۰۰ میلیون ریال هزینه‌ مجالس ترحیم مادر مرحومش، در گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد ماه مبارک رمضان مشارکت کرده و زمینه‌ساز آزادسازی ۸ زندانی جرائم غیرعمد نیازمند شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ضمن آرزوی غفران الهی برای این مرحومه و طلب صبر و اجر برای بازماندگان، از این اقدام پسندیده به عنوان «احسان ماندگار» یاد کرد. جواد غفاریان طوسی اضافه کرد: در طول ایامی که ویروس منحوس کرونا بر کشور سایه افکنده، همواره در تلاش بودیم فرهنگ و سنت پسندیده اختصاص هزینه‌های مجالس ترحیم را در جامعه نهادینه کنیم و خرسند هستیم که مدیرکل زندان‌های استان که متولی اصلی حمایت از زندانیان به‌ویژه زندانیان جرائم غیرعمد است، در این کار خیر و پسندیده پیشگام و الگو شده است.

گفتنی است جانفدا مدیرکل زندان‌ها و نائب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان، صبح امروز با حضور در محل دفتر دریافت مشارکت‌های مردمی ستاد دیه، علاوه بر اهداء مبلغ جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، از بخش‌های این ستاد بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های ستاد دیه قرار گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن