اخبار مهم

ماجرا عقد دختر ۱۷ ساله با پیرمرد تبعه خارجی/ او ۱۵ سال قبل پول شیربهای مرا به خانواده ام پرداخته بود!

کد خبر : 37011

پدر و مادرم قصد داشتند مرا به عقد پیرمردی درآورند که ۱۵ سال قبل پول شیربهای مرا به خانواده ام پرداخته بود، اما من او را دوست نداشتم و می خواستم با پسری که ادعا می کرد مرا دوست دارد به افغانستان بروم، اما…
به گزارش صبح مشهد به نقل از شهدای ایران دختر ۱۷ ساله ای که به اتهام فرار از منزل توسط پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی دستگیر شده بود درباره ماجرای فرار خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شاندیز گفت: پدر و مادرم ۳۵ سال قبل از افغانستان به ایران مهاجرت کردند و پدرم در یک کارخانه ریخته گری در اطراف ورامین مشغول به کار شد. من ۴ برادر و ۳ خواهر دارم که همه آن ها مانند من کم سواد هستند. مادرم می گوید هنگامی که ۲ ساله بودم پیرمردی از بستگانمان مرا برای ازدواج از پدرم خواستگاری کرده و مبلغی را نیز به عنوان شیربها پرداخته است و قرار شده بود من تا هنگام ازدواج رسمی در خانه پدرم باشم. چند سال قبل یکی از خواهرانم که وضعیتی مشابه من داشت با پسر جوانی به افغانستان رفت و دیگر از او اطلاعی نداشتیم. روزها به همین ترتیب سپری می شد تا این که حدود یک ماه قبل و از طریق پیامک با پسری آشنا شدم که خود را هموطنم معرفی می کرد.

«حبیب» که از وضعیت زندگی و ماجرای ازدواج من آگاه بود خود را دلباخته من نشان می داد و وانمود می کرد که قصد دارد مرا از این وضعیت نجات دهد. اگر چه در ابتدا به پیامک هایش پاسخی ندادم، اما کم کم به او علاقه مند شدم تا این که روزی عکس حبیب را به مادرم نشان دادم و گفتم می خواهم با او ازدواج کنم. مادرم با شنیدن این جمله بسیار عصبانی شد و آن شب کتک مفصلی خوردم.روز بعد وقتی حبیب در جریان موضوع قرار گرفت، پیشنهاد کرد تا به طور پنهانی به افغانستان برویم و در آن جا با هم زندگی کنیم. به همین خاطر مقداری پول و طلاهایم را برداشتم و با حبیب از تهران به مشهد آمدیم، اما چون هیچ گونه مدرک شناسایی نداشتیم به هر مسافرخانه ای که می رفتیم ما را نمی پذیرفتند. از سوی دیگر هم قاچاقچیان انسان برای عبور غیرقانونی از مرز پول زیادی درخواست می کردند به همین دلیل در مشهد سرگردان شدیم تا این که حبیب با طرح نقشه ای همه پول ها و طلاهای مرا گرفت و سپس از من خواست تا خود را به عنوان دختری افغانی به نیروهای انتظامی معرفی و عنوان کنم که قصد بازگشت قانونی به کشورم را دارم تا آن ها از طریق اردوگاه مرا به افغانستان بفرستند و حبیب هم بعد از آن به طور قاچاقی به افغانستان بیاید. اما پدرم فرار مرا به پلیس گزارش کرده بود و من دستگیر شدم. این جا بود که فهمیدم حبیب متأهل است و تنها قصد سوء استفاده از مرا داشته و به این طریق پول و طلاهایم را سرقت کرده است… شایان ذکر است به دستور سرهنگ عباس صارمی (فرمانده انتظامی طرقبه و شاندیز) تلاش مأموران انتظامی برای شناسایی حبیب و ریشه یابی این پرونده آغاز شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن