اجتماعی

بخشش؛ معلم مهربانی ها آخرین درس خودش را داد+ عکس

کد خبر : 28674

خانم معلم جوان با مهربانی به یادگار گذاشته از خود و دوستانی که خود درس ایثار رو به آنها داده بود توانست هزینه کتاب تحصیلی ۶۱۵ دانش آموز محروم را پرداخت کند.

به گزارش صبح مشهد بعضی از نبودن ها خیلی عجیب هستند با این که نیستند ولی خیلی مهربانند و گویی هنوز صدای قلب مهربان و گرمشان از خاک سرد به گوش می رسد.

هنوز هم خاطره نگاه گرمشان آرام می کند دل هایی را که در سیلاب غم و غصه گرفتارند. آنها با اینکه دست بی رحم روزگار وجودشان را از زندگی دنیایی کوتاه کرده ، اما نتوانسته دست پُر مهرشان را از محبت به بچه های معنویشان کوتاه کند.

در این میان معلم هایی هستند که همواره دغدغه دانش آموزان خود را دارند، گویی هنوز هم در قید حیاتن نمونه این معلم ها، مرحوم فاطمه زمانی است کسی که در مدت حیات خود تمام زندگی اش را وقف دانش آموزان محروم خود کرد و زمانی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد باز هم مدرسه و دانش آموزان را رها نکرد، اما این بیماری به جوانی معلم مهربان رحم نکرد و در اوج جوانی در سن ۴۲ سالگی دانش آموزان منطقه محروم مدرسه شهدای انقلاب و دبستان مرتضی علی را بی بهره از مدیری دلسوز کرد‌.

از جمله اقدامات موثر این معلم جوان و دوستان فرهنگی اش پرداخت هزینه کتاب تحصیلی ۶۱۵ دانش آموز محروم در منطقه تبادکان مشهد است، این بخشش به مبلغ دویست و هفتاد میلیون ریال می باشد که ۷۰۳ دانش آموزان محروم شامل سه شیفت ابتدایی دوره اول، ابتدایی دوره دوم و متوسطه اول از نعمت کتاب برخوردار شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن