دانش و فناوری

دکتر لطفی جایگزین وی شد

دکتر احمدی زاده از بنیاد نخبگان خراسان رضوی رفت

کد خبر : 23666

دکتر احمدی زاده در پیامی از همراهی همه بخشهای علمی و دانشگاهی و اجرایی در مدت زمان تصدی مسئولیت خود در خراسان رضوی تقدیر کرد.

به گزار ش صبح مشهد

دکتر احمدی زاده از تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ که به مسئولیت بنیاد نخبگان خراسان رضوی منصوب شده بود روز چهارشنبه مجددا به محل خدمت خود در دانشگاه بیرجند با مسئولیت بنیاد نخبگان خراسان جنوبی بازگشت. وی همزمان از تاریخ ۱۳۹۶/۷/۱۹ عهده دار سرپرستی بنیادنخبگان خراسان جنوبی بود.

پیام ایشان به شرح زیر است:

مدت زمان ۳۱ ماه به حول و قوه و تفضل الهی و تحت عنایات حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خادم نخبگان و مستعدان خراسان رضوی بودم و اکنون بر اساس درخواست خود و لطف و محبت و اجازه جناب آقای دکتر ستاری معاونت محترم علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان و قائم مقام محترم ایشان مفتخر به خدمت در استان فرهنگی و نخبه پرور خراسان جنوبی و خدمت به جامعه پر افتخار نخبگان خراسان جنوبی می شوم. بدین وسیله لازم می دانم از همکاری و همراهی همه بخشهای دانشگاهی، تحقیقاتی و فناوری و اجرایی با برنامه های بنیاد خاضعانه تشکر نمایم و بابت قصور و کوتاهی در امور عذرخواهی نموده، ضمن طلب حلالیت آرزوی موفقیت و سرافرازی برای همه همراهان داشته باشم.

در این دوره از مسئولیت سعی شد با تعامل همه جانبه و ارتباط با دستگاههای مرتبط و ایجاد انگیزه و امید و نشاط، جذب نخبگان در دستگاهها و دانشگاهها و شرکتهای دانش بنیان تسهیل شده و پاسخگویی به درخواست های نخبگان و فرایندهای ارتباط نخبگان با بنیاد و نهادهای حاکمیتی تسهیل گردد و زمینه اثرگذاری این عزیزان در جامعه بیشتر شود. ترویج گفتمان ایجاد زیست بوم نوآوری باعث رشد ۴ برابری بودجه بنیاد و رشد ۵ برابری اعتبارات طرحهای فناورانه مصوب معاونت علمی و فناوری گردید.

تامین ساختمان جدید برای نخبگان و کمک به گفتمان ایجاد کارخانه نواوری در شورای محترم اسلامی شهر و شهردار دغدغه مند و بکارگیری ایده های نخبگان در سازمانها از جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان، شرکت های خصوصی و مجموعه های دانش بنیان از اهداف دیگری بود که با لطف جناب آقای دکتر ستاری و مدیران ستادی و لطف و همراهی بخشهای مختلف محقق شد.

همه این موفقیتها با لطف و محبت دوستانم و کمکهایشان در شبکه دانشگاهیان استان، استاندار محترم اسبق جناب آقای دکتر رشیدیان و استاندار پرتلاش فعلی جناب آقای مهندس رزم حسینی و لطف و محبت رئیس محترم دانشگاه فردوسی جناب آقای دکتر کافی به جامعه نخبگان و جناب آقای مهندس جعفری معاون محترم سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری و همراهی پارک علم و فنآوری و دانشگاه علوم‌پزشکی و جهاد دانشگاهی و سایر بخشهای علمی و اجرایی و همکاری معاونت علمی آستان قدس رضوی و لطف و توجه نماینده محترم ولی فقیه به نخبگان و همراهی نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران دستگاههای اجرایی که در این‌ مجال نمی گنجد و خصوصا همکاران متعهد و سخت کوشم در بنیاد بوده است.

بحمدالله با انتخاب جناب آقای دکتر لطفی جوانی نخبه و خوش فکر و استاد تمام گروه برق دانشگاه فردوسی در این مسئولیت که درخواست همراهی همه عزیزان با ایشان را دارم، ان شاءالله امیدوارم اهداف و برنامه های بنیاد نخبگان با سرعت و کیفیت بهتری پیش برود. با آرزوی توفیقات و عاقبت بخیری همه افرادی که برای اعتلای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کنند.

سید سعید رضا احمدی زاده.  ۱۳۹۸/۰۷/۲۰

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن