اخبار مهم

پاتک بامدادی پلیس آگاهی به باند حرفه ای سرقت در مشهد / کشف ۴۱۲ گوشی تلفن همراه و شناسایی ۱۸ مالباخته

کد خبر : 37219

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۱ متهم پرونده باند حرفه ای سرقت و تغییر شماره سریال گوشی های تلفن همراه با کشف مقادیر زیادی اموال سرقتی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ” محمد کاظم تقوی” گفت: گزارش سرقت های سریالی گوشی تلفن همراه در خیابان های مشهد به فوریت های پلیسی ۱۱۰ پلیس را برآن داشت برای پی گیری سریع این موضوع به طور ویژه وارد عمل شود.
این مقام ارشد انتظامی افزود: دستورات لازم در این رابطه صادر شد و کارآگاهان مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند.

چهره زنی و شناسایی عاملان سرقت های سریالی:
سردارتقوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی های دقیق علمی و شیوه های فنی پلیسی توانستند اعضای اصلی این شبکه که ۱۰ نفر بودند و بیشترین سرقت های شان در محدوده خیابان خواجه ربیع، رسالت، بلوار ۲۲ بهمن و طبرسی مشهد ثبت بود را چهره زنی و مورد شناسایی قرار دهند.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با رد زنی های گسترده محل های تردد متهمان را نیز تحت نظر قرار دادند و بامداد امروز با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه ۱۰ متهم مورد نظر را در مخفیگاه شان دستگیر کردند.
وی گفت: در این عملیات، پلیس با بازرسی مخفیگاه متهمان ۴۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف کرد.

دستگیری عامل تغییر سریال گوشی های سرقتی تلفن همراه :
سردار تقوی گفت: تحقیقات از متهمان در حالی آغاز شد که کارآگاهان بلافاصله وارد عمل شده و برای تامین امنیت مردم، خواب از چشمان خود گرفته بودند.
وی بیان داشت: متهمان در تحقیقات اولیه سرنخ دیگری به پلیس دادند و ردپای عامل تغییر سریال شماره تلفن های سرقتی نیز نمایان شد.
سردار تقوی گفت: پلیس در اقدامی ضربتی، یازدهمین متهم این شبکه سرقت را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک دستگاه رایانه، یک دستگاه باکس تغییر سریال و تعداد زیادی قطعات جدا شده موبایل کشف شد.
وی با اشاره به این مطلب که از اوایل صبح امروز تا کنون ۱۸ مالباخته شناسایی شده اند وتحقیقات این پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد گفت: شهروندان عزیزی که مورد زورگیری و سرقت گوشی تلفن همراه قرار گرفته اند می توانند برای پی گیری شکایت خود هر چه سریع تر به پلیس آگاهی استان خراسان رضوی مراجعه کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن