دانش و فناوری

هشت محصول دانش بنیان در مشهد رونمایی شد

کد خبر : 47284

هشت محصول دانش بنیان در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مشهد با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی رونمایی شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، چهار محصول از این تعداد برای ورود به بازار، رونمایی تجاری و چهار محصول نهایی شده و آماده برای اخذ تاییدیه های فنی برای تجاری سازی اند که عبارتند از کیت آزمایش فوری خانگی، سکوی ابری وُرد پرس، سکوی ابری بالکچین و اتصال دهنده میکروداکت فیبر نوری است.

۲شرکت سرمایه گذاری و آموزشی بزرگ (شتاب دهنده) به گردانندگان این طرحها آموزش‌های لازم را برای کسب موفقیت بهتر ارائه می‌دهند.

تمام مراحل تحقیق و توسعه این محصولات در داخل کشور ساخته و انجام شده است و این محصولات در راستای تحقق شعار سال و با هدف تقویت جایگاه شرکتهای دانش بنیان و کمک به اشتغالزایی و توسعه بازار محصولات فناور داخلی رونمایی شدند.

همچنین نمایشگاه جانبی از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری نیز در حاشیه برگزاری این مراسم برگزار می شود و بیش از ۲۰ محصول فناور از ۱۲ شرکت دانش بنیان حوزه های مختلفی چون سلامت، کشاورزی، مخابرات، خدمات ابری، امنیت سایبری و بودجه ریزی را پوشش می دهند.

این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای مذاکره دوجانبه بین شرکتهای دانش بنیان و بازرگانان داخلی و خارجی فراهم می‌کند.

به موازات این رونمایی، نشست بررسی سیاستها و برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق شعار سال با حضور مقامات ارشد وزارتخانه و نیز سایر مسوولان حاضر از جمله معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان فنی حرفه ای و رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن