شهری

برنامه فرهنگی و معرفتی نماز و فلسفه عاشورا در مجموعه گردشگری باغ مشهد برگزار شد

کد خبر : 54263

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از برگزاری برنامه فرهنگی و معرفتی نماز و فلسفه عاشورا در مجموعه گردشگری باغ مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی سید جواد موسوی امروز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر افزود: این برنامه در روزهای پایانی محرم و در راستای اشاعه فرهنگ نماز و اجرای بندهایی از تفاهم نامه با ‌ستاد اقامه نماز و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید آقا مصطفی خمینی (ره) این اداره کل برگزار شد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: این برنامه فرهنگی با موضوع شناخت و مفاهیم نماز و فلسفه عاشورا ویژه همکاران و فرزندان آن‌ها اجرا شد.

او از مدیریت مرکز تفریحی و سرگرمی گردشگری باغ مشهد و مدیریت رستوران بوتانیک برای میزبانی در این برنامه فرهنگی قدردانی کرد و گفت: این مجموعه تفریحی و سرگرمی برنامه‌های فرهنگی خوبی دارد و اهتمام ویژه به اجرای این برنامه‌ها توام با تفریح و سرگرمی دارد.

هم‌چنین مصطفی عاشوری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید آقا مصطفی خمینی (ره) اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: با توجه به تاثیر پذیری برنامه‌های فرهنگی در کنار برنامه‌های تفریحی این مجموعه، امیداوریم برنامه‌های فرهنگی در این مجموعه تفریحی و گردشگری تداوم داشته باشد.

او یادآور شد: خانواده محور بودن این مجموعه تفریحی و سرگرمی از ویژگی های خاص این مجموعه گردشگری است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن