شهری

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش انجام خواهد شد:

برگزاری دومین دوره جشنواره و نمایشگاه خانواده ورزش با حضور منطقه یک در پارک ملت

کد خبر : 60748

دومین جشنواره و نمایشگاه خانواده ورزش همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، با برپایی غرفه‌هایی متعدد و متنوع توسط شهرداری منطقه یک، در زمین چمن پارک ملت برگزار خواهد شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، دومین دوره جشنواره و نمایشگاه خانواده ورزش، با هدف ترویج ورزش همگانی و افزایش شادابی و نشاط شهروندان با مشارکت معاونت سلامت و تربیت بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان وهیات های ورزشی استان، آستان قدس رضوی و… از روز دوشنبه ۳۰ مهر تا روز جمعه ۴ آبان از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در محل زمین چمن طبیعی پارک ملت برگزار می‌گردد.

در همین راستا معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه یک نیز در نظر دارد غرفه‌هایی متنوع و جذاب در زمینه‌های ژیمناستیک (بازی و استعدادیابی)، تکبال، سپک تاکرا، پارکور، دارت، فوتبال دستی، پاراگلایدر، جهت‌یابی، طناب کشی، داژبال، راگبی، کریکت، بیسبال، چوگان، سوارکاری، بیگ بال و ماشین سواری کودکان برپا نماید.

لذا از کلیه همکاران و شهروندان، جهت بازدید و استفاده از غرفه‌های تفریحی و ورزشی این منطقه دعوت به عمل می‌آید. ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن