اسلاید شوشهریورزشی

امیر یوسفیان عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران خبر داد:

تیم تهران الف، فاتح مسابقات فوتسال کارکنان بانک صادرات ایران شد/ از میزبانی شایسته خراسان رضوی سپاسگزاریم

کد خبر : 50063

عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران گفت: حدود ۳۰۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند که با عوامل نزدیک ۴۰۰نفر در گیر این دوره مسابقات بودند.

به گزارش صبح مشهد، امیر یوسفیان روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مجموعه بانک صادرات که دارای ۲۳ هزار نفر نیروی شاغل هست و نزدیک ۳۵ هزار نفر نیرو بازنشسته قائدتا رسیدگی به مسائل ورزشی و شرایط جسمی همکاران جزو نکات مهم می باشد.

وی ادامه داد: در این راستا بحث ورزش سر لوحه کار هئیت مدیریت بانک صادرات قرار گرفت چرا که این موضوع باعث سلامتی جسم و روح کارکنان می شود.

عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران با بیان اینکه از سال ۹۷ و شروع کرونا دو الی سه سالی برنامه ورزشی این بانک به صورت جمعی تعطیل شده بود عنوان کرد: این دوره نسبت به دور ه های قبل این دوره ها پرشور تر از سالهای قبل برگزار شود به طوری که از تمام استان‌ها در دوره از مسابقات حضور یافته بودند.

یوسفیان تصریح کرد: حدود ۳۰۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند که با عوامل نزدیک ۴۰۰نفر در گیر این دوره مسابقات بودند.

وی با بیان اینکه برنامه بانک صادرات این است که همه همکاران خانواده هاش درگیر مسائل ورزش همگانی شوند گفت: و از برنامه ها در سرپرستی شعب بانک ها در استان ها روزهای جمعه فعالیت همکاران و خانوادهاش ورزشی داشته باشند حمایت میکنیم انشالله سال آینده بهتر کامل تر این مسابقات برگزار می شوند.

عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران عنوان کرد: نفرات اول تا سوم همراه خانواده هایشان یک میهمان ویلای شمال بانک صادرات خواهند شد.

یوسفیان در رابطه با میزبانی خراسان رضوی بیان کرد: میزبانی خراسان رضوی عالی بود، تیم ها حذف شده یا تیم های که محل بازی ترک کردن اظهار رضایت از مدل برگزاری و میزبانی این استان داشتند.

۶۴ بازی در این دوره انجام و ۱۰۰ گل زده شد

همچنین محمد ربیع زاده معاون مدیر عامل در سرمایه های انسانی بانک صادرات ایران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با همت اداره کل رفاه بانک صادرات ایران و برنامه ریزی که انجام شد و حمایت مدیر عامل و اعضای هیأت این دوره از مسابقات برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات با یک وقفه سه ساله به دلیل وجود بیماری کرونا امسال دوباره برگزار می شود، بیان کرد: با توجه به اینکه ورزش یکی از برنامه مهم برای سلامت روح و جسم است الخصوص که همکاران مادر نظام بانکی شغل پر استرسی دارند و ورزش می تواند از لحاظ جسمی و روحی کمک بسیاری برای آنها باشد.

معاون مدیر عامل در سرمایه های انسانی بانک صادرات ایران افزود: اداره کل رفاه بانک صادرات ایران امسال بعد وقفه سه ساله بعد کرونا این مسابقات را برنامه ریزی کردند و از ۱۹ آذر سال جاری این مسابقات در مشهد برگزار شد.

ربیع زاده ضمن قدرانی از سرپرست شعب خراسان رضوی و میزبانی این استان گفت: در این دوره سی دو تیم از سی یک استان از هر استان یک تیم و از تهران یک تیم راهی این دوره از مسابقات شدند.

معاون مدیر عامل در سرمایه های انسانی بانک صادرات ایران با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات ۳۲۰ نفر حضور داشتند، بیان کرد: ۶۴ بازی در این دوره انجام شد.

وی مشارکت همه استانها در این دوره از مسابقات یکی از ویژگیهای مهم این مسابقات دانست و گفت: امسال با همت همکاران شعب و برنامه ریزی انجام شده کل استان و مناطق همکاران ورزشکاران جوان خوش فکر و با همت در این مسابقات شرکت کردند و ۱۰۰ گل زده شد.

ربیع زاده با بیان اینکه این دوره از مسابقات با کمترین کارت زرد و قرمز برگزار شد تصریح کرد با این وجود کاپ اخلاق به تیم بوشهر تعلق گرفت و جایزه بهترین بازیکن فنی به محسن سهرابی از زنجان اهدا شد.

معاون مدیر عامل در سرمایه های انسانی بانک صادرات ایران با اشاره به اینکه برنده واقعی این مسابقات کل همکاران و کل بانک بودند و روح ورزش و فلسفه وجودی ورزش است که سلامت جسم و روح را تامین میکند، بیان کرد: داوری این مسابقات برعهده ۱۱ داور در سطح بین المللی بودند داوری شد.

وی این مسابقات را شامل ۳۲۰ نفر شرکت کنند نداشت و گفت: این مسابقات منحصر به این ۳۲۰ نفر همکاران جوان و ورزشکاران نمیشه بلکه وقتی این مسابقات انجام می شود طبیعتا در کل استانها و در هر استانها باز بین همه همکاران تیم ورزشی شرکت برگزار می شود.

ربیع زاده ادامه داد: از بین سی دو تیم که مسابقات داند همکاران ما در اداره رفاه بانک صادرات با مشورت افرادی که در زمینه استعداد یابی هستند افرادی در زمینه فوتبال قوی هستند انتخاب و انشالله یک تیم قوی کارمندی برای بانک صادرات ایران شناسانی خواهد شد تا در المپیادی که در کل شبکه نظام بانکی انجام شد تیم منتخب بانک صادرات حضور یابد.

 تیم های تهران الف، کرمان، گیلان، تهران ب به ترتیب در این دوره از رقابت‌ها مقام اول تا چهارم را کسب کردند

همچنین مسئول برگزاری مسابقات بانک صادرات ایران گفت: باهمت مدیران و مصوبه‌ای که در رابطه اجرا شد ۱۹ آذر ماه در مشهد طی ۵ روز طی سی دو تیم از سی و یک استان بالغ بر ۳۲۰ نفر شرکت داشتند.

عبدللهی ادامه داد: ۶۴ بازی برگزار شد سه روز اول ۱۶ بازی و دو حذفی و هشت نیم نهای نهایتاً ردبنده و فینال برگزار شد و نفرات اول تا چهارم این دوره از مسابقات مشخص شد.

مسئول برگزاری مسابقات بانک صادرات ایران ضمن تشکر گروه داوری به ویژه از آقای نظری سرپرست داوری این دوره از مسابقات گفت: در این دوره ۱۲داور بین المللی در این مسابقات داوری کردند و با توجه به فشردگی بازی‌ها از اول صبح تا۸ شب در این پنج روز برگزار شد.

عبدالهی ادامه داد: این مسابقات با کمترین تنش با ۶۴ بازی تنها دو کارت قرمز داشتیم این نشان از فرهنگ بازکنان و کارکنان صدیق بانک صادرات ایران است.

عبدالهی تصریح کرد: مسولیت فنی مسابقات بر عهد آقای داراب مربی B آسیای بود که با توجه مسابقات در سطح نسبتا خوبی برگزار شد اعضای تیم انضباطی متشکل از ۴نماینده از خود تیم ها ۳نفر از اعضای اجرایی و کمیته داوران مسابقات را زیر نظر داشتند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های تهران الف، کرمان، گیلان و تهران ب به ترتیب مقام های اول تا چهارم را به دست اورند .

مسئول برگزاری مسابقات بانک صادرات ایران گفت: همه تیم ها شایسته کاپ اخلاق هستند اما به انتخاب تیم انضباطی تیم بوشهر به عنوان تیم شایسته دریافت کاپ اخلاق شد.

عبدالهی گفت: محسن سهرابی از زنجان به عنوان بازیکن فنی انتخاب شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن