اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

امنیت خود را مدیون مجاهدت‌های جبهه مقاومت هستیم

کد خبر : 60640

دبیر اجرایی اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت با بیان اینکه اگر جبهه مقاومت نبود امنیت ما مختل می شد، گفت: منطقه امنیت خود را مدیون مجاهدت های جبهه مقاومت است.

به گزارش صبح مشهد، سید عمادالدین موسوی در نشست خبری اختتامیه نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت که صبح امروز سه شنبه ۲۴ مهرماه در سالن شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: ما مدیون جبهه مقاومت هستیم و مردم باید این تلاش ها را ارج نهاده و با مجاهدت‌های شهدای والامقام آشنا شوند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نوروز ۱۴۰۳ در خصوص ضرورت حضور جبهه‌ی مقاومت در منطقه، تصریح کرد: حضور جبهه مقاومت در منطقه جزء حیاتی‌ترین مسائل است و روز به روز هم باید تقویت شود.

دبیر اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت با اشاره به موج رسانه‌ای ایجاد شده بر علیه جبهه مقاومت، تاکید کرد: باید کاری کنیم که این موج رسانه ای که بر ضد جبهه مقاومت شکل گرفته شفاف سازی شود و مردم در سراسر دنیا جنایت های رژیم صهیونیستی را ببینند.

موسوی ادامه داد: وظیفه ما و همه رسانه ها تبیین تلاش‌ها و خدمات ارزنده جهادگران در غربت به نسل جوان است؛ ما باید این تلاش ها را تبیین کنیم تا جوانان به خطا نروند.

وی گفت: آستان قدس رضوی یکی از ارکان های برگزاری این اجلاس است و قدردان آنان هستیم؛ اگر جبهه مقاومت نبود امنیت ما به خطر می‌افتاد و ما مدیون جهادگران این جبهه هستیم؛ همه این افراد در غربت در حال جهاد هستند که این دلیل محکمی بر تلاش شبانه روزی مجاهدان برای حفظ امنیت ما است.

دبیر اجرایی اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت خاطر نشان کرد: وظیفه مهم ما این است که جهاد در همه زمینه های گوناگون از جمله جهاد علمی، فرهنگی و جهاد رسانه ای را به منظور الگوسازی برای جوانان و جامعه تبیین کنیم.

حمایت ویژه مشهدی ها از جبهه مقاومت

موسوی افزود: امسال این اجلاسیه به منظور پاسداشت شهدای خدمت در کشور سوریه و شهر دمشق افتتاح شد و اختتامیه آن نیز در مشهد برگزار خواهد شد؛ همچنین در کشورهای مختلف از جمله هندوستان برای گرامیداشت شهدای خدمت برگزار شد و در استان سمنان نیز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید امیرعبداللهیان برنامه ای برگزار شد.

وی تاکید کرد: مشهدمقدس و مردم خراسان همواره در عرصه دفاع از چهره مقاومت و لبنان پیشتاز بوده‌اند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن