اقتصادی

عضو شورای شهر مشهد بیان کرد:

اعتبارات اختصاص یافته به حوزه ورزش شهر مشهد در دوره شورای ششم بی نظیر است 

کد خبر : 60615

عضو شورای شهر مشهد در هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی»گفت: حدود دو هزار میلیارد تومان بودجه ورزش شهرداری مشهد است که با این بودجه می توان در حوزه زیرساخت تاپایان سال حدود ۴۷ درصد سرانه ورزشی را ارتقاء دهیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد ، ” سید حسین علوی مقدم ” اظهارداشت: سیاست گذاری و نگاه کمیسیون ورزشی و جوانان در شورای شهر این است که بتواند تمام ظرفیت‌های ورزشی شهر را نظامند سازد  .

وی تاکید کرد: درحوزه ورزش چه در حوزه های رویداد محوری و چه در ورزش همگانی و همچنین ورزش قهرمانی نگاهمان این بوده است که در همه ورزش‌هاموثر باشیم.

علوی مقدم تصریح کرد: کمیسیون ورزش و جوانان جغرافیای شهری را در حوزه ورزش، به خوبی رصد می کند . برای مثال منطقه ۴ ورزش بانوان مان در حوزه سالن تشکی و توپی فعال شده و در منطقه ۶ در حوزه معلولین این موضوع انجام شده است .

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به آن که در حوزه‌های مختلف شهری پایگاه‌های بسیار خوبی در اختیار مردم است ، اظهار داشت: خوشبختانه بودجه‌ای که شاید در ادوار شورا و شهرداری بی سابقه بوده است در این دوره برای ورزش در نظر گرفته شده است .

علوی مقدم راه حل کاهش آسیب‌ های اجتماعی را نگاه ویژه به توسعه ورزش به ویژه ورزش های همگانی عنوان کرد وخاطر نشان ساخت : در حوزه چمن‌های مصنوعی شهرداری را  مکلف کرده ایم که تا پایان سال بتواند تعداد چمن‌ها را افزایش دهد و به نظر من هر چقدر بتوانیم با پروژه های زود بازده کارهارا در این حوزه پیش ببریم عملا در جهت مردمی سازی گام برداشته ایم زیرا مردم را باید در تصمیمات شهری دخیل نماییم تا  بتوانیم ورزش شهر امام رضا( ع) را به روزهای خوبش بازگردانیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن