شهری

محمود برهانی سرپرست جدید منطقه یک شهرداری مشهدمقدس:

تقویت سرزندگی و نشاط در حوزه کالبدی،راهی برای رونق بخشی و توسعه اقتصادی

کد خبر : 60465

‍ محمود برهانی سرپرست جدید منطقه یک شهرداری مشهدمقدس گفت: تقویت سرزندگی و نشاط در حوزه کالبدی،راهی برای رونق بخشی و توسعه اقتصادی تست.

به گزارش صبح مشهد، وی ضمن تقدیر از مجموعه تلاش های ارزنده ای که تا کنون صورت گرفته است، امیدواریم بتوانیم ادامه راه و رویکردهای جاری را دنبال نماییم و مطابق ساختار هویتی شهر مشهد،این بخش را نیز ارتقا دهیم.

محدوده شهرداری منطقه۱ یکی از بافت های قدیمی رو به توسعه شهر و حدفاصل دوران گذار از تاریخ گذشته به سمت بافت های توسعه گرا است.

یکی از مهم ترین ویژگی های منطقه یک، حوزه سرزندگی و نشاط شهری است، که باید دید چگونه می تواند به گذشته خود برگردد.

در خیابان هایی رو به توسعه  همچون احمد آباد و دانشگاه دچار فرسایش در حوزه کالبدی و کارکردی شده ایم و باید بتوانیم وجه توسعه گرایی را برای این مناطق زنده نگه داریم.

محله سجاد نیز رونق ده سال گذشته خود را ندارد و رشد قیمتی در منطقه۱ بسیار کمتر از سایر مناطق شهر است،که این امر نگرانی هایی از لحاظ توسعه شهری ایجاد می کند.

با ایجاد نشاط و رونق در حوزه کالبدی و کارکردی، این منطقه به توسعه شهری آن بر می گردد و می توانیم با ایجاد راهکارهای عملی بخشی از مشکلات منطقه یک را مرتفع نماییم.

منطقه یک شهرداری مشهد از لحاظ درامدی و تامین بودجه وضعیت قابل قبولی دارد،اما همچنان با کمبود بودجه مواجه هستیم و باید بتوانیم رویکردمان را در حوزه درآمد توسعه دهیم و اولویت نخست ما درآمد نقدی باشد تا در سال جاری بتوانیم به صورت آزادانه تری به توسعه و بهبود مناطق شهری بپردازیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن