اجتماعی

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی درحاشیه برگزاری بیست وچهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی بیان کرد: 

مجلس در برنامه هفتم ،برای رفاه  زوج های جوان دغدغه دارد

کد خبر : 56913

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی درحاشیه دربیست‌وچهارمین نمایشگاه لوازم خانگی مشهدگفت : مزیت این نمایشگاه ، خانواده محور بودن آن است که می‌تواند هم سبب ایجاد انگیزه بیشتر برای تولید کنندگان شود و هم دردسترسی سهل‌تر و آسان‌تربرای مصرف کنندگان موثر باشد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری بیست وچهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری ” فاطمه رحمانی ” افزود: به اعتقادمن این نمایشگاه فرصتی است که تولیدات داخلی و تولید کنندگان کشورمان که افراد دغدغه مند ودارای عرق ملی هستند ، کارهایشان عرضه شود ودر دسترس خانواده‌ها قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: آنچه که در این نمایشگاه مشهود است پویایی، تلاش شوق و انگیزه بالا شرکت کنندگان است و خوشبختانه غرفه‌ها تکمیل است و این نشان دهنده آن است که استقبال خوبی از سمت تولید کنندگان شده است که امیدواریم حضور خوب مصرف کنندگان و همشهری هایمان را نیز در این نمایشگاه داشته باشیم تا  تولید کنندگان داخلی از زحماتی که متحمل شده‌اند، بهره ببرند.

رحمانی با اشاره به اینکه امسال از طرف مقام معظم رهبری سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، اظهار داشت:این موضوع به عنوان رویکرد در دستور کار مجلس قرار گرفته و به طور قطع قوانینی که وضع شده است درجهت راهگشایی برای تولید کنندگان می‌باشد.

این نماینده شهرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : به اعتقاد من درمجلس نسبت به رویکرد تولید و تولید داخلی تاکید است و همچنین مباحثی چون جهش تولید، تولیدات  دانش بنیانی که مصوبه مجلس است  سبب حمایت ازجوانان دارای ایده ، خلاقیت و با استعدادشده است .

رحمانی ادامه داد: این موارد نشان می دهد که همه تلاش‌های مجلس در جهت رشد تولید ملی و داخلی است و بستر را فراهم کرده تا تولید کنندگان با مشکلات کمتری مواجه شوند وانگیزه قوی‌تری برای تولید و توسعه کار  خویش با تمام ظرفیت را داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که مجلس در جهت حمایت از زوج های جوان چه برنامه هایی را در دستور کاردارد، اظهار داشت: مجلس در مورد ازدواج جوانان دغدغه دارد و یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های ما فراهم شدن امکانات اولیه برای جوانان است  تا بتوانند زندگی  مشترکشان را با خوشبختی آغاز کنند .

رحمانی خاطر نشان ساخت: این موضوع چندین بار در برنامه هفتم مطرح شده است که منتظر شورای نگهبان هستیم تا نتیجه آن اعلام شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن