استانی

سه هزار و ۶۰۰ قلم محصول آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در نیشابور کشف شد

کد خبر : 53519

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: سه هزار و ۶۰۰ قلم محصول آرایشی و بهداشتی غیر بهداشتی و غیرمجاز در گشت مشترک با پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مناطق زیر پوشش این دانشگاه کشف و ضبط شد.

به گزارش صبح مشهد، دکتر مجید خجسته پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طی بازرسی های کارشناسان آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با همکاری پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، این اقلام آرایشی و بهداشتی به ارزش تقریبی ٢٠٠ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

وی ادامه داد: بازدید از مراکز عرضه فراورده های آرایشی و بهداشتی با توجه به حساسیت موضوع و ارتباط این اقلام با سلامت جامعه از برنامه های مهم معاونت غذا و دارو است و طبق برنامه تدوین شده در حال اجرا و پیگیری است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: شهروندان هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی علاوه بر خرید از مراکز معتبر، به برحسب اصالت و سلامت درج شده بر روی بسته بندی محصول نیز دقت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را با تلفن ۴٣٣۵٢٣١١ به کارشناسان آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو اطلاع دهند.

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، به ۵۸۰ هزار نفر جمعیت چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن