استانی

نجاتگران هلال‌احمر خراسان رضوی برای امداد برفی در آماده‌باش قرار گرفتند

کد خبر : 49936

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: با توجه به بارش برف در چند شهرستان این استان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان در آماده‌باش کامل برای امداد برفی قرار گرفتند.

ابوالفضل رفیعی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم‌اکنون نجاتگران در ۲۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان مستقر و آمادگی کامل برای امداد در حوادث احتمالی و نجات مسافران از کولاک و بخبندان احتمالی دارند.

وی ادامه داد: هر پایگاه امداد جاده‌ای دارای پنج نیروی تکنسین و نجاتگر است که با ظرفیت کامل امدادی آمادگی ۱۰۰ درصدی برای امدادرسانی دارند.

این مسوول امداد و نجات هلال احمر استان گفت: با توجه به اینکه همچنان بارش باران و برف هنوز در محورهای استان ادامه دارد، احتمال این وجود دارد که با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب شاهد وقوع یخبندان و تبعات ناشی از آن خواهیم بود.

رفیعی اظهار کرد: علاوه بر پایگاههای امداد و نجات جاده‌ای، ظرفیت اسکان اضطراری در کلیه مساجد بین راهی در محورهای استان فراهم شده و ارائه خدمات اسکان در این بخش از سوی هلال احمر به در راه ماندگان ارائه خواهد شد.

سامانه بارشی از روز چهارشنبه هفته گذشته در استان خراسان رضوی فعال شده است که اوج فعالیت این سامانه طی امروز و فردا خواهد بود.

بارش برف موجب تعطیلی مدارس در مشهد، تبادکان، نیشابور و بخشهای رضویه و احمدآباد طی نوبت عصر امروز شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن