اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

نمازگزاران جمعه خراسان رضوی در محکومیت اغتشاشات اخیر راهپیمایی کردند

کد خبر : 48870

نمازگزاران جمعه در مشهد همگام با سایر مردم ایران اغتشاشات اخیر را با برگزاری راهپیمایی محکوم کردند.

به گزارش صبح مشهد، جمعی از نمازگزاران مشهد مقدس با تجمع در محل باب الجواد حرم مطهر رضوی و سر دادن شعارهایی، اغتشاشات و رفتارهای هنجارشکنانه اخیر را محکوم کردند.

زنان و مردان نمازگزار پس از پایان نماز جمعه امروز مشهد مقدس در ورودی باب الجواد گرد هم آمدند و با مشتهای گره کرده شعارهایی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و مقابله با بی حجابی ها، اغتشاش ها و آسیب زدن به اموال عمومی سر دادند.

عمده کسانی که امروز دست به تظاهرات زده بودند را بانوان محجبه مشهد تشکیل می دادند، برخی از آنان چفیه را به دور شانه های خود بسته بودند و برخی کفن هایی که  شعارهای ضد بدحجابی روی آن نوشته شده بود، بر تن کرده بودند.

آنان شعارهایی از جمله “خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ما است”، “نیروی انتظامی تشکر، تشکر”، “ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده”، “ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند”، “الله اکبر، الله اکبر”، “مرگ بر منافق، مرگ بر منافق”، “مرگ بر آمریکا”، “نیروی انتظامی، حمایتت می کنیم”، “سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن”  را سر می دادند.

پلاکاردهایی نیز بر دستان زنان و مردان معترض قرار داشت که بر روی آنها شعارهایی از جمله “حسین، حسین شعار ما است، شهادت افتخار ماست”، “مسئولین جلوی اختلاسگران فرهنگی را بگیرید”، “امروز قرارگاه حسین بن علی ایران است”، “آقایان غیرت، بانوان عفت”، “آمرین به معروف، حمایت، حمایت”، هر چی که کشورم را حفظ کند، دوستش دارم” نوشته شده بود.

این تجمع با وعده گذاشتن مجدد حضور نمازگزاران در تشییع پیکر شهدای حوادث و اغتشاشات اخیر در روز آینده به پایان رسید.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن