استانی

اعزام اکیپ های رفع اتفاق و تانکر آبرسان از آبفا خراسان رضوی به مناطق سیل زده کشور

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل آبفا خراسان رضوی از اعزام دو اکیپ رفع اتفاق آب و فاضلاب و دو دستگاه تانکر سیار آبرسانی از این شرکت به استان های سیل زده خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، رضا یاقوتی نیا عصر شنبه در گفتگو با خبرنگار  ما افزود : دو تیم متشکل از شش نیروی متخصص در پی فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای کمک به رفع اتفاق مناطق آسیب دیده از سیل به استان یزد عزیمت کردند.

وی اظهار داشت: تیم رفع اتفاق آب از شرکت تبصره دو نیشابور و تیم رفع اتفاق فاضلاب از شرکت آبفا سبزوار به یزد اعزام شدند.

به گفته وی اکیپ های رفع اتفاق با دو دستگاه خودرو عملیاتی مجهز به موتور برق، پمپ آبکش و روبین ،جرثقیل دستی و تیفور و لوله برزنتی ، روز جمعه (هفتم مردادماه) شهرهای نیشابور و سبزوار را به مقصد یزد ترک کردند.

وی همچنین گفت: دو دستگاه تانکرسیارهم از ستاد مرکزی و نیشابور برای آبرسانی به مناطق آسیب دیده از سیل راهی استان اصفهان شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا