استانی

دیدار مسئول اول منابع طبیعی کشور با خانواده جنگلبان شهید غلامی

کد خبر : 47505

دکتر عباسعلی نوبخت معاون وزیر و سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور صبح امروز یکشنبه با سفر به استان خراسان رضوی با خانواده جنگلبان شهید جواد غلامی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از مرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی، نوبخت در این دیدار گفت: نیروهای یگان حفاظت در صیانت و حفاظت از منابع طبیعی کشور در خط مقدم هستند و جان خود را در معرض خطر قرار می دهند.

او افزود: تخریب طبیعت و تخریب جنگل‌ها و مراتع خط قرمز سازمان منابع‌طبیعی است و هر گونه دست‌اندازی به این ثروت خدادادی که جزء بیت المال محسوب می‌شود با واکنش قاطعانه همکاران در منابع طبیعی مواجه خواهد شد.

نوبخت گفت: همکاران منابع طبیعی که جان خود را برای حفاظت از طبیعت کشور از دست می دهند شهید مدافع طبیعت به حساب می‌آیند.

مسئول اول منابع طبیعی کشور تاکید کرد: کسانی که در مسیر تاراج منابع طبیبعی دستشان به خون جنگلبانان آغشته می‌شود بدانند دستان قدرتمند قانون آنها را رها نکرده و به شدیدترین وجه مجازات خواهند شد.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور با تقدیم لوح تقدیر به همسر جنگلبان شهید غلامی، یاد و خاطره وی را گرامی داشت.

دکتر بازدار معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع و مهندس اسدی مشاور امور ایثارگران سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور، دکتر فنودی مدیر کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان خراسان رضوی و شمقدری مشاور امور ایثارگران استاندار، دکتر نوبخت را در این دیدار همراهی می‌کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن