اجتماعی

بصیرت نفاق شناسی مهم ترین ویژگی ملت ایران است 

کد خبر : 54629

به گزارش روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، حجت‌الاسلام محمد عدیده در شب مراسم رحلت رسول اکرم «ص» و امام حسن مجتبی«ع» در جمع عزاداران شهرک سازمانی این منطقه گفت: اگر مردم بصیرت نفاق شناسی داشته باشند به راحتی می توانند منافقان را شناسایی و کسانی را که حرفهای نفاق افکنانه می زنند به یکدیگر معرفی کنند.

حجت الاسلام عدیده افزود: اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت بصیرت مردم و ریخته شدن خون های عزیزانشان است که در این مسیر از هیچ داشته ای دریغ نکردند.

وی افزود: مردم باید بصیرت خود را در زمینه شناخت نفاق بالا ببرند تا هر جا که منافقی خواست سخنان دروغین خود را طرح کند مچ او را بگیرند و دستش را رو کنند.

حجت‌الاسلام عدیده ادامه داد: دشمن بداند که مردم، سرباز ولایت هستند و در مسیر مبارزه با استکبار گوش به فرمان رهبر خود از هیچ مجاهدتی دریغ نخواهند کرد چرا که با استعانت از فرهنگ عاشورایی گام در این مسیر گذاشته اند.

عدیده بیان داشت: دشمن بداند که مردم دیندار، زندگی را در مکتب اهل بیت می خواهند و تمایلی به زندگی با معیارهای آنها ندارند از این رو مسوولان، نسبت به این مردم وظیفه سنگین تری دارند و باید سرباز و خدمت رسان آنها باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان گفت: در فتنه های اخیر همانند فتنه ۸۸ بصیرت مردم، ضد انقلاب را در کف خیابان تنها گذاشت و تا زمانی که رابطه امام و امت وجود داشته باشد، دشمن نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد.

این مراسم با اجرای گروه سرود دختران و مرثیه خوانی مداح اهل بیت سرگرد مجید خسروی و پذیرایی از عزاداران پایان یافت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن