اجتماعیاخبار مهم

این پسربچه بانمک زیر چرخ بنز زردرنگ له شد ! / مادربزرگ فقط فریاد می کشید!

کد خبر : 23075

پسربچه ۲ و نیم ساله در یک قدمی پارک با برخورد با خودروی بنز زرد رنگ در برابر چشمان برادر دوقلویش جان باخت.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمود مالمیر سرپرست کلانتری ۱۵۰ تهرانسر گفت: ساعت ۶ عصر سه شنبه ۱۲ شهریور ماه حادثه تصادف یک خودروی بنز ۲۲۰ اتاق معماری مدل ۷۰ زرد رنگ با یک خانواده به پلیس مخابره شد.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که یک پسر بچه ۲ و نیم ساله روی زمین افتاده و مادربزرگ و برادر دوقلوی این بچه نیز در کنار خیابان روی زمین افتادند و این در حالی بود که یکی از ماموران در حال انجام احیا کودک ۲ و نیم ساله بود که امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند.

سرهنگ مالمیر ادامه داد: امدادگران اورژانس در محل مرگ پسر ۲ ونیم ساله را تایید و برادر دوقلوی و مادربزرگ را که از ناحیه صورت و پا مصدوم شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

سرپرست کلانتری ۱۵۰ تهرانسر گفت: تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که راننده بنز قدیمی قصد خرید خودرو را داشته و برای بررسی وقتی پشت فرمان خودرو می‌نشیند غاقل از اینکه خودرو در دنده است اقدام به روشن کردن خودرو کرده و ناگهان خودروی بنز زرد رنگ به صورت دنده عقب شروع به حرکت می کند.

وی افزود: خریدار بنز که که قادر به کنترل خودرو نبوده در نزدیکی پارک نرگس تهرانسر ابتدا با پسر بچه ۲ و نیم ساله که نیکان نام دارد برخورد کرده و سپس با یک خودروی پژو تصادف و در پایان با برخورد با جدول کنار خیابان متوقف می شود.

سرهنگ مالمیر اظهار داشت: مادربزرگ در این صحنه توانسته یکی از نوه هایش را به سمت عقب بکشاند که با خودرو برخورد نکند.

وی در پایان گفت: راننده بنز به دستور مقام قضایی بازداشت و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن