یادداشت روز

آیا باز هم پای نفوذ در جریان است!؟

کد خبر : 44357

جناب آقای ابوالفضل ابوترابی نماینده محترم مردم شریف نجف آباد

با سلام و احترام
خبر ادغام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با کمیته امداد و بهزیستی را خبرگذاری‌ها به نقل از جنابعالی، رسانه‌ای کردند که بسی جای تامل است و باید آن را عزای عمومی برای ایثارگران بنامیم.

جناب آقای ابوترابی نمی‌دانم شما ایثارگر هستید یا نه، و تا چه حد از مشکلات جامعه ایثارگری اطلاع دارید و آیا از قوانین مغفول مانده این قشر آگاهید یا نه، ولی این را می‌دانم که با این طرح خویش، فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی را به سخره گرفته و خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و آزادگان را آزرده خاطر کرده‌اید.

سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران همانند کشورهای مترقی، خود به تنهایی پتانسیل تبدیل به وزارتخانه‌ٔ خاص کهنه‌سربازان جنگ را در قالب وزارت ایثار و شهادت دارا می‌باشد. ولی در حال حاضر با این بودجه ناچیز، از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، که لازمه جامعه اسلامی‌مان است؛ باز مانده و بسیار عاجزانه و منفعلانه عمل می‌نماید و حتی ناتوانی را، در برآورده ساختن انتظارات ابتدایی و قانونی ایثارگران را نیز میتوان مشاهده کرد.

مع الاسف این روزها جامعه ایثارگری کشور، حقوق حٓقه و قانونی خود را با برگزاری تجمعات در کف خیابان جستجو می‌کنند
که ادغام دو نهاد غیر همسوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره، از فرهنگ متعالی ایثار و شهادت چیزی باقی نمی‌گذارد که هیچ؛ بلکه مشکلات ایثارگران را دو صد چندان می‌کند.

اگر جنابعالی و سایر نمایندگان محترم نظر قاطبه ایثارگران را برای رفع مشکلات روزافزون جامعه ایثارگری جویا باشید؛ بهترین گزینه برای تشکیل وزارتخانه، ادغام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بنیاد مستضعفان است.

علیهذا باید متذکر شد اگر بخواهید بر نظر خود اصرار بورزید، آن روز را عزای عمومی اعلام میکنیم و مطمئن باشید جامعه ایثارگری ساکت ننشسته بلکه این قشر را رودرروی خود خواهید دید.

از طرف بخشی از جامعه ایثارگران

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن