اخبار مهم

 ۲۰۰ ساعت خدمت عمومی رایگان؛ حکم ایجاد مزاحمت و وحشت برای مردم در مکان عمومی

کد خبر : 41771

شخصی که در یک مکان عمومی ایجاد رعب و وحشت کرده بود به ۲۰۰ ساعت خدمت عمومی برای شهرداری محکوم شد.

به گزارش صبح مشهد، قاضی شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خواف درباره این پرونده گفت: متهم در پارک کوهستانی معراج خواف که یکی از شلوغ ترین مکان های تفریحی شهرستان می باشد، با حرکات مخاطره آمیز، مارپیچ و نمایشی موجبات ناراحتی، ترس و وحشت مردم شریف شهرستان شده بود و این رفتار نامبرده منجر به گزارش مرجع انتظامی علیه وی در دادسرا می گردد.

مصطفی عرب در ادامه افزود: با توجه به اینکه متهم فاقد سابقه کیفری موثر بود و همچنین اظهار ندامت کرده بود، مرجع قضایی با رعایت مصلحت و به استناد ماده ۸۱ قانون آیین دادرسی کیفری موافقت خود را با قرار تعلیق تعقیب نامبرده را به مدت ۶ ماه صادر و اعلام نمود.

جانشین دادستان عمومی و انقلاب خواف در ادامه اظهار داشت: متهم مکلف شد ظرف ۳ ماه آینده در راستای ارائه خدماتی در جهت رفع یا کاهش آثار زیان بار مادی یا معنوی ناشی از جرم، اقدام به مراجعه به شهرداری خواف (متولی پارک معراج) و انجام ۲۰۰ ساعت خدمت عمومی رایگان در راستای حفظ و پاکیزگی محیط پارک و کاشت درخت و سایر اقدامات مد نظر شهرداری نموده و بعد از اتمام زمان مقرر نسبت به اخذ نامه از نهاد مزبور مبنی بر تایید اقدامات انجام شده ارائه نماید.

مصطفی عرب با تاکید بر اینکه اصلاح و تربیت متهمان اولویت دستگاه قضایی می باشد، اضافه کرد: چنانچه متهم از این کار استنکاف نماید مطابق قانون اقدامات مقتضی به عمل می آید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن