شهری

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی: مرزبانان علاوه بر تامین امنیت مرزها با حضور پرشور در انتخابات خاری بر چشم دشمنان خواهند شد

کد خبر : 40909

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی،، فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانان علاوه بر تامین امنیت مرزها با حضور پرشور در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، خاری بر چشم دشمنان خواهند شد.

سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه سفر به تایباد و بازدید از پاسگاه های مرزی اظهار کرد: توفیقی شد تا امروز در جمع سربازان، درجه‌داران، افسران و فرماندهان هنگ مرزی تایباد باشیم، درواقع مرزبانان رزمندگان و مجاهدینی هستند که برای دفاع از کیان کشور سر از پا نمی شناسند.

وی افزود: مرزبانان برای حفظ حدود و ثغور مرزهای کشور و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل حضور دارند و این حضور با معنا و بسیار مناسب است.

سردار گودرزی با اشاره به بازدید از پاسگاه های مرز دوغارون بیان کرد: در این بازدیدها توان عملیاتی واحدها مورد بررسی قرار گرفت و مرزبانان از روحیه و نشاط بسیار بالایی برخوردار بودند.

فرمانده مرزبانی ناجا توضیح داد: فرماندهان در کنار نیروها ادامه ماموریت می دهند و روحیه نیروها بسیار مناسب و امیدبخش است.

وی با تاکید به حفظ این روحیه بسیار خوب اظهار کرد: نیروهای نظامی همانطور که به معنی واقعی ادامه‌دهنده راه رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند باید با درک درست از این واقعیت که دشمن نباید ما را مایوس کند همیشه با آمادگی کامل در مرزها حضور داشته باشند.

این مقام ارشد مرزبانی در ناجا مطرح کرد: مرزبانان علاوه بر تامین امنیت صندوق های اخذ رای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری که در ۲۸ خردادماه برگزار خواهد شد با حضور پرشور خود و خانواده هایشان تیری به قلب دشمن رها خواهند کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن