اخبار مهم

حوادث رانندگی خراسان رضوی یک کشته و ۹ زخمی داشت

کد خبر : 58136

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ حادثه رانندگی که در شبانه روز گذشته به طور جداگانه در مشهد و شاندیز رخ داد منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن ۹ فرد دیگر شد.

به گزارش صبح مشهد، محمد علیشاهی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند ساعت ۱۷ و ۲۴ دقیقه عصر دیروز در شهرستان طرقبه- شاندیز خراسان رضوی و در زشک ۲۲ رخ داد که پنج زخمی در پی داشت.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و پراید و یک دستگاه موتور سیکلت در ساعت ۱۷ و ۴۳ دقیقه عصر دیروز در مشهد رو به روی پلیس راه معراج رخ داد که این حادثه یک فوتی در صحنه حادثه و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن