اجتماعیاسلاید شوستون اصلیپربازدیدترین ها

تجلیل از خانواده شهید صارمی به مناسبت روز خبرنگار توسط رامک خودرو

کد خبر : 11684

در حاشیه برگزاری نمایشگاه خودرو در مشهد و به مناسبت روز خبرنگار از خانواده شهید صارمی و سید مهدی شجاعی توسط شرکت رامک خودرو تجلیل شد.

به گزارش صبح مشهد ، مسعود شریفی، مدیر ارتباطات گروه صنعتی رامک خودرو گفت: این شرکت همواره در تلاش بوده تا در کنار فعالیت های تخصصی و اقتصادی خودش، یک مسئولیت اجتماعی، فرهنگی و هنری نیز برای خودش تعریف کند.
وی با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی در حوزه صنعت و برندینگ، تصریح کرد: کمک به کودکان کار و بی سرپرست در حوزه اجتماعی، حمایت از محیط زیست و تجلیل از شهدای محیط بان و آتش‌نشان، بخشی از فعالیت هایی است که ما به عنوان عمل به وظیفه و در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود تعریف کرده ایم.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی افزود: در همین راستا تصمیم بر تجلیل از مفاخر ادبی ایران گرفته شد که استاد سیدمهدی شجاعی  به عنوان یکی از شایسته ترین ادبای ایرانی در این مراسم تجلیل شد.

شریفی خاطرنشان کرد: جهت حمایت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بیش از هزار جلد کتاب را در همین نمایشگاه بین علاقه‌مندان منتشر کرده و امیدواریم این امر باعث آشنایی بیشتر جامعه با فرهنگ کتابخوانی و از همه مهمتر قلم زیبا و روان استاد بزرگ سید مهدی شجاعی شود و این رفتارها در آینده هم ادامه داشته باشد.

گفتنی است در این مراسم که با
حضور مدیران ارشد فرهنگی مشهد از وزارت ارشاد ، بنیاد شهید و نمایشگاه بین المللی و دستگاهای دیگر برگذار شد، پرچم مشهد مقدس به عنوان شهر فرهنگی جهان اسلام از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد مشهد به رامک خودرو اهدا شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن