پایتخت فرهنگ اسلامی

فعالیت شبانه روزی ستاد جمعیت خدمتگزار زائرین پیاده امام رضا(ع) در مشهد

کد خبر : 54511

کار خدمت رسانی به زایرین پیاده امام رضا (ع)طی مراسمی با حضور مسئولین و عوامل خدمت رسان از روز اربعین آغاز و تا ۲۶شهریور ۱۴۰۲ بصورت ۲۴ساعته خواهد بود.

به گزارش صبح مشهد، حسین رضائی، سخنگوی جمعیت خدمتگزار زایرین پیاده امام رضا (ع)با بیان این مطلب افزود ؛ در سازمان مردم نهاد جمعیت خدمتگزار، ۲۲واحد عملیاتی کار خدمت رسانی در محور های مواصلاتی و اسکان شهری را عهده دارند و بیش از ۲۰هزار خدمه در کلیه ایستگاههای صلواتی، ستاد مرکزی، امور جاده ای، مراکز اسکان شهری، خدمات درمانی، ایمنی و انتظامی، تغذیه، خدمات رفاهی، ثبت نام، امار، مشارکت ها، حفظ و نشر آثار، فرهنگی و اعزام مبلغ و مبلغه ، انبار و تدارکات، سمعی و بصری و تبلیغات، مالی و پشتیبانی، تامین نیروی انسانی وبانوان فعال هستند.

رضائی افزود :کارثبت نام از کاروان های پیاده همچنان انجام و تا ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ادامه دارد. و کسانیکه تا کنون موفق به ثبت نام نشدند به ستاد جمعیت مراجعه نمایند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زایرین پیاده از مردم شریف خراسان رضوی، بویژه مجاورین خواست جهت هماهنگی در توزیع نذورات و خدمات ارائه شده جاده ای و شهری با ستاد جمعیت هماهنگ نمایند. و کسانیکه امکان اسکان بیش از ۱۰نفر در مشهد دارند به واحد اسکان جمعیت خدمتگزار اطلاع دهند تا زایرین از نعمت این خدمت رسانی بهره مند شوند.

رضائی گفت ؛واحد تامین نیروی انسانی، از روز اربعین در ستاد جمعیت خدمتگزار زایرین پیاده امام رضا (ع) واقع در مشهد خیابان فدائیان اسلام ۸(نخریسی) خیابان شهید سیدین ۸، فعال و هماهنگی خدمت رسانی خادمین افتخاری را انجام میدهد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن