ورزشی

اتومبیلرانان برتر خراسان رضوی معرفی شدند

کد خبر : 38416

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: مسابقات اتومبیلرانی سرعت این استان گرامیداشت دهه فجر در پیست اتومبیلرانی سرعت مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، فرضعلی گرایلی روز جمعه افزود: در دور دوم این مسابقات ۴۵ ورزشکار در کلاس پراید مقدماتی، پژو ۴٠۵، پژو ٢٠۶، پراید حرفه‌ای، آزاد و بانوان با هم رقابت کردند. دور نخست این مسابقات چهارم مهر ماه در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقات در کلاس پژو ۴٠۵، علیرضا عامل زاده، جواد لشکری مقدم و آرش کلاهی اول تا سوم شدند. در کلاس پژو ٢٠۶، دانیال حسینی مقام نخست را کسب کرد و محمدرضا همتیان و حسن پاشایی مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: در کلاس پراید حرفه‌ای یحیی فرهی اول شد و مهدی علمی بر سکوی دوم ایستاد و جلال رجبی به مقام سوم دست یافت. در کلاس آزاد نیز محمد عظیمی پویا پیوندی و ایمان خلیلی عناوین برتر را به دست آوردند.

وی افزود: در کلاس بانوان نیز مریم مهرالدین بر سکوی نخست ایستاد. هانیه مستاجر دوم شد و رها نوقابی به مقام سوم دست یافت. نتیجه کلاس پراید مقدماتی هم بعد از ارائه گزارشات داوری و بررسی کمیته برگزاری مسابقات اعلام می‌شود.

هزار و ۷۴ موتورسوار و اتومبیلران سازماندهی شده و ۹۵ داور و ۲۴ مربی این رشته‌ها در خراسان رضوی فعالیت دارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن