ورزشی

ورود به ورزشگاه امام رضا (ع) با بلیت الکترونیکی میسر است

کد خبر : 23463

معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: حضور تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برای تماشای دیدار روز جمعه تیم‌های شهر خودرو خراسان و پرسپولیس با ارائه بلیت الکترونیکی میسر است.

به گزارش هیات فوتبال خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان افزود: افرادی می‌توانند به این ورزشگاه وارد شوند که از قبل بلیت اینترنتی خریداری کرده اند و براساس قانون، تجمع افراد فاقد بلیت در مقابل ورزشگاه ممنوع بوده و با آنها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به پیش بینی تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی ویژه‌ برای این مسابقه اظهار داشت: درهای ورودی ورزشگاه از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه به روی تماشاگران باز می‌شود و از هواداران تقاضا داریم ورود خود را به ساعت های پایانی موکول نکنند چرا که تمام بلیط‌ها پیش از ورود بررسی می‌شود و این امر ممکن است باعث معطلی تماشاگران گردد.

وی گفت: امکانات رفاهی نیز در ورزشگاه در نظر گرفته شده و تماشاگران نمی‌توانند اشیایی را با خود به درون ورزشگاه ببرند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: از تماشاگران انتظار داریم پس از پایان بازی هنگام خروج از ورزشگاه عجله نکنند و رعایت حال کودکان و افراد مسن را داشته باشند همچنین هرگونه مسئله یا مشکل انتظامی، امنیتی و ترافیکی را از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

بازی ۲ تیم فوتبال باشگاهی شهر خودرو خراسان و پرسپولیس تهران ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز جمعه در ادامه بازی های هفته ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

هم اکنون تیم های شهر خودرو خراسان و پرسپولیس به ترتیب با ۱۰ و ۹ امتیاز در رده های سوم و چهارم لیگ برتر قرار دارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن