استانی

افتتاح محفل ادبی آسمان فیروزه ای اداره کتابخانه های عمومی فیروزه

کد خبر : 37655

محفل ادبی «آسمان فیروزه ای»اداره کتابخانه های عمومی فیروزه با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی آغاز به کار کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، محفل ادبی «آسمان فیروزه ای»اداره کتابخانه های عمومی فیروزه با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی آغاز به کار کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این مراسم گفت: ایجاد محافل ادبی یکی از فعالیتهای ارزشمند نهاد کتابخانه های عمومی در سال جاری بود که برای انسجام بخشی به فعالیتهای ادبی و فرهنگی کتابخانه های عمومی کشور برنامه ریزی شد و تا به امروز هم این محافل ادبی در تعداد زیادی از کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی شروع به کار کرده است.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: این محافل ادبی باعث رویشهای فرهنگی خواهد شد و نوجوانان و نوادبیان کشور با حضور در این محافل ادبی و شاگردی در محضر اساتید ادبی کشور رشد و رونق شعر و شاعری را رقم خواهند زد.

وی ادامه داد:محفل ادبی «آسمان فیروزه ای» نیز یکی از همین محفلهای ادبی است که به همت اداره کتابخانه های عمومی فیروزه و با کمک و همکاری دیگر نهادهای فرهنگی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پذیرای شاعران نوجوان و علاقه مند به ادب خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ادامه داد: امروز، به لطف منحوسی به نام کرونا و با استفاده از فضای مجازی تعداد زیادی از علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی و شعرو شاعری از مناطق مختلف کشور می توانند در این جلسات ادبی شرکت کنند.

سیدحسن رضوی، دبیر محفل ادبی آسمان فیروزه ای نیز در این محفل ادبی گفت: امیدواریم با راه اندازی این محفل ادبی و حضور و استقبال علاقه مندان به شع رو و ادب از جمله کودکان و نوجوانان و دانش آموزان شهرستان، در آینده نزدیک شاهد بروز استعدادهای ناب شعری در شهرستان باشیم.

در ادامه این جلسه علی مهرآئین، از شعرا و پیشکسوتان فرهنگی و ادبی شهرستان فیروزه و صاحب کتاب «دیوان مهر» به قرائت اشعاری از این کتاب پرداخت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن