استانی

فرماندار شهرستان تایباد : اقتدار و صلابت مرزبانان ، امنیت پایدار را در این خطه مرزی رقم زده است

کد خبر : 30896

فرمانده هنگ مرزی تایباد با حضور فرماندار و رئیس شورای تامین این شهرستان از گروهان هفده شهریور بازدید به عمل آوردند.

صبح مشهد– به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی ، سرهنگ “کاظم صمدی” فرمانده هنگ مرزی تایباد به منظور بررسی میزان عملکرد هوشیاری و توان رزمی نیروها به همراه مهندس “سیاح” فرماندار شهرستان تایباد از مجموعه گروهان هفده شهریور بازدید به عمل آورد.
در این بازدید مهندس “سیاح” ضمن عرض خداقوت به کارکنان بی ادعای این مرز و بوم ، اظهار نمود: هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست و امنیت مرز از وظایف ذاتی مرزبانی به شمار می‌رود و این مهم، یکی از مولفه‌های مورد تاکید دین اسلام نیز میباشد.
فرماندار شهرستان تایباد با اشاره به اینکه اقتدار و صلابت مرزبانان ، امنیت پایدار را در این خطه مرزی رقم زده است خاطر نشان کرد: از مرزبانی همواره به عنوان بازوی توانا و مقتدر نیروی انتظامی یاد می‌شود و همواره شاهد آن هستیم که این شعار زیبا در عمل نیز با شکوه و قوت هر چه تمام‌تر در جهت برقراری نظم و امنیت پایدار در منطقه به کار گرفته می‌شود.
فرماندار شهرستان تایباد نیز در پایان اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که امسال را سال جهش تولید خواندند، پایه هرکاری امنیت است و توسعه اقتصادی و جهش تولید در بستر امنیت اتفاق می افتد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن