اخبار مهم
موضوعات داغ

کوری دو فرد بر سر هیچ

متهمی که در دعوا چشم مردی را کور کرده بود خودش در صف نذری کور شد !

کد خبر : 26630

مردی که متهم است در یک درگیری چشم چپ فردی را کور کرده است، درحالی پای میز محاکمه رفت که مدتی بعد از این حادثه خودش در درگیری با فردی چشم چپش کور شد.

صبح مشهد: این متهم چهار سال قبل در جریان درگیری بر سر ملکی با مرد شاکی درگیر شده و با پرتاب سنگ چشم چپ او را کور کرده بود. او دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت.

شاکی در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده در جایگاه قرار گرفت و گفت: ما اختلاف ملکی داشتیم. مادربزرگ مجرم مستأجر ما بود و قرار بود خانه را تخلیه کند و نمی‌کرد، به همین دلیل هم درگیری داشتیم.

در مرحله اول دعوا، زد‌ و‌ خورد اتفاق افتاد و بعد ما جدا شدیم، همین‌طور که داشتم می‌رفتم یکدفعه سنگی از پشت به سرم برخورد کرد. من برگشتم که ببینم چه کسی به من سنگ زد، یک‌دفعه متهم یک سنگ بزرگ را به سمت چشم من پرت کرد و دقیقا به چشم چپم برخورد کرد. من درخواست قصاص دارم.

همچنین بخوانید: دعوای همسایه ها سر پارک خودرو رنگ خون گرفت!

تکرار کوری چشم برای متهم

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت، او اتهامش را رد کرد و گفت: مرد شاکی به دست دوستش کور شده است. دوست او با سنگ به من حمله کرد و می‌خواست سنگ را به من بکوبد که سنگ به این مرد برخورد کرد.

متهم خودش هم چشم چپش را از دست داده بود. به‌همین‌دلیل قاضی از او خواست تا درباره علت این اتفاق توضیح دهد. متهم گفت: یک سال قبل در صف غذای نذری با مردی درگیر شدم، درگیری بالا گرفت و او با چاقو به من حمله کرد و در یک آن چاقو به چشم چپم برخورد کرد و کور شدم.

خیلی تلاش کردم چشمم را از دست ندهم، اما عمل‌های جراحی فایده‌ای نداشت و در نهایت چشمم را تخلیه کردند و حالا من هم چشم ندارم، اما درباره شاکی باید بگویم کوری او کار من نبوده است.

همچنین بخوانید: دعوای ترافیکی در پل فجر مشهد به قتل کشیده شد/ متهم فراری است!

در این هنگام قاضی گفت: شهودی وجود دارند که تو را حین پرتاب سنگ به سمت شاکی دیده‌اند و مشخص شده است که تو سنگ را به سمت او پرتاب کردی و باعث کوری‌اش شده‌ای.

متهم گفت: من سنگی پرتاب نکردم و کسی که سنگ را پرتاب کرد، دوست خودش بود.

با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری در این زمینه وارد شور شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن