شهری

از ۳۰۰ خبرنگار فعال عرصه سلامت در مشهد تجلیل شد

کد خبر : 48378

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خبرنگاران فعال در عرصه کرونا در طول ۲.۵ سال اخیر مجاهدانه در صحنه عمل حاضر شدند و ما همواره قدردان تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر اصحاب رسانه هستیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، محمدعلی کیانی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم تجلیل از اندیشه‌ورزان قلم فعال در عرصه بحران کرونا و تقدیر از اصحاب رسانه خراسان رضوی، اظهار کرد: موجب خوشحالی خانواده دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده که میزبان جمع با صفای خبرنگاران هستیم و بی‌شک همگان بر نقش پررنگ اصحاب رسانه در آگاهی رسانی جامعه واقف هستند.

وی با بیان اینکه عرصه خبرنگاری کاری بسیار مهم و موثر در افزایش آگاهی جامعه است و در دوران همه گیری کرونا نقش اصحاب رسانه بیش از پیش اهمیت یافت خاطر نشان کرد: خبرنگاران در ارتقاء آگاهی مردم در موضوع کووید ۱۹ و دوری از ایجاد التهاب و مبارزه با فضای روانی ایجاد شده به‌خوبی عمل کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه خبرنگاران فعال در عرصه کرونا در طول ۲٫۵ سال اخیر مجاهدانه در صحنه عمل حاضر شدند، خاطرنشان کرد: حضور خبرنگاران در بخش‌های کووید هم برای مدافعان سلامت دلگرم‌کننده بود و هم برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ و برایشان ثابت شد که در ایام بیماری تنها نیستند

کیانی اضافه کرد: خبرنگاران زیادی در مسیر اطلاع‌‌رسانی جان خویش را تقدیم کردند که نام و یادشان را گرامی می‌داریم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ما همواره قدردان تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر اصحاب رسانه هستیم و بسیار خوشحال هستیم که چنین جمع صمیمی و باصفایی را در مجموعه دانشگاه‌ علوم پزشکی مشهد و انعکاس دقیق اخبار حوزه سلامت می‌بینیم.

حضور دلگرم‌کننده خبرنگاران در تمام لحظات بحران کرونا

محمد پهلوان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز اظهار داشت: مقام معظم رهبری از نقش ویژه خبرنگاران در اطلاع‌رسانی جامعه بارها سخن گفته‌اند و این نقش کلیدی در دوران‌های مختلف به‌ویژه در ایام بحران کرونا به بهترین شکل ممکن دیده شد.

وی بیان کرد: بیش از ۳۰ ماه از بحران کرونا می‌گذرد و در این مدت خدمات زیادی از سوی مدافعان سلامت صورت پذیرفت و در لحظه لحظه این بحران حضور دلگرم‌کننده خبرنگاران را در کنار کادرهای بهداشت و درمان کرونا با انعکاس اخبار و گزارش‌های خبری و تصویری اثربخش دیدیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: در طول ۳۰ ماهه کرونایی بیش از ۸۵۰۰ خبر در پایگاه خبری وب دا دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شده که این اخبار بارها و بارها توسط رسانه‌های مختلف بازنشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تولید بیش از هزار گزارش خبری در خبر صداوسیما، ۲۴۰ برنامه پزشک شما، ۴۵ هزار خبر در رسانه‌ها، ۱۷۵۰ دقیقه ارتباط زنده تلویزیونی و رادیویی و بیش از ۵۰ نشست خبری از جمله اقدامات صورت گرفته در عرصه خبر و رسانه در طول ۳۰ ماهه کرونایی بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: سال گذشته در همین ایام درگیر موج پنجم بحران کرونا بودیم و متاسفانه امکان برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران میسر نشد و امسال برگزاری این مراسم امکان پذیر شد ، اما با توجه به همزمانی با روز عاشورای حسینی و مشغله خبرنگاران در انعکاس اخبار این روز بزرگ، این مراسم با تاخیر برگزار شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن