شهری

اجرای فاز دوم بهسازی پیاده روهای خیابان شهید علیمردانی در منطقه ۴ مشهد

کد خبر : 23054

طی سال جاری و در فاز دوم این پروژه، بهسازی ۴ هزار متر مربع از پیاده روهای خیابان شهید علیمردانی با اعتبار ۶٫۶ میلیارد ریال از تقاطع ابوریحان تا میدان امت به عنوان پروژه عمرانی سال ۹۸ در نظر گرفته شد.
شهردار منطقه چهار مشهد از اجرای فاز دوم بهسازی پیاده روهای خیابان شهید علیمردانی در این منطقه با پیشرفت فیزیکی مطلوبی خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، غلامرضا غلامی گفت: بهسازی پیاده روهای خیابان شهید علیمردانی و ایثار از اواخر سال گذشته با جمعا ۵۱۰۰ متر مربع مساحت و اعتبار ۴٫۴ میلیارد ریال از ابتدا تا تقاطع ابوریحان در دستور کار قرار گرفت که این پروژه با سرعت مطلوبی در مدت سه ماه به پایان رسید.
غلامی ادامه داد: طی سال جاری و در فاز دوم این پروژه، بهسازی ۴ هزار متر مربع از پیاده روهای خیابان شهید علیمردانی با اعتبار ۶٫۶ میلیارد ریال از تقاطع ابوریحان تا میدان امت به عنوان پروژه عمرانی سال ۹۸ در نظر گرفته شد که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در حال اجراست.
وی به دیگر پروژه عمرانی در این زمینه اشاره کرد و افزود: بهسازی پیاده روهای خیابان ایثار نیز با مساحت ۳۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۵٫۷ میلیارد ریال از تقاطع ابوریحان تا میدان امت تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد.
شهردار منطقه چهار مشهد اضافه کرد: همچنین به منظور زیباسازی شهری و رفع هرگونه آب افتادگی در پیاده روهای بولوار طبرسی جنوبی در زمان بارندگی با توجه به نزدیک شدن به فصل پاییز پیاده روهای این بولوار حدفاصل تقاطع مجلسی و شهید گمنام با اعتبار ۲ میلیارد ریال در حال لکه گیری و بهسازی است و در این پروژه نیمکت های این محدوده نیز تعویض می شود.
غلامی در پایان خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر بهسازی پیاده روهای معابر اصلی منطقه چهار به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و پیاده روهای بولوار طبرسی جنوبی از شریان های اصلی تشرف زائرین و مجاورین به حرم مطهر رضوی، بولوار شهید مفتح، خیابان شهید علیمردانی و ایثار بهسازی شده است.
شایان ذکر است در همین راستا پیاده روهای دو سمت بولوار طبرسی شمالی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال نیز در دستور کار بهسازی قرار گرفته است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن