شهری

بخشی از مطالبات مراکز درمانی بیمه سلامت در خراسان رضوی پرداخت شد

کد خبر : 28256

معاون پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی در خصوص پرداخت مطالبات مراکز درمانی بیمه سلامت گفت : یک هزار و ۹۳۸ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت در استان خراسان رضوی پرداخت شد.

به گزارش صبح مشهد، دکتر محمد حسین برادران افزود : بخشی از پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت در خراسان رضوی مربوط به سال ۹۷ و بخشی نیز مربوط به سال ۹۸ می‌باشد.
دکتر برادران ادامه داد : بدین منظور علی الحساب آذر لغایت بخشی از بهمن سال۹۸سطح یک روستائی ، مطالبات مهر و آبان ماه ۹۸ موسسات تابعه دانشگاههای علوم پزشکی استان، مانده مطالبات بستری مردادماه و همچنین ۶۹ درصد از مطالبات شهریور ۹۸ بخش بستری بیمارستانهای غیر دانشگاهی جمعا به مبلغ ۱هزار و ۴۵۶ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در این چارچوب پرداختی مانده مطالبات آبان ماه ۹۷ و تسویه مطالبات آذر و دی ماه ۹۷ داروخانه‌های غیر از دانشگاهی و هم چنین علی الحساب بهمن ماه داروخانه‌های ارائه دهنده داروهای خاص غیر از دانشگاهی به مبلغ ۴۸۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال نیز انجام شده است.

برادران تعداد موسسات طرف قرارداد این بیمه را در استان شامل پزشکان، داروخانه ها، دندانپزشکان، بیمارستانها و سایر مراکز تشخیصی و درمانی چهار هزار و ۵۵۵ هزار مورد اعلام کرد.
وی گفت: همچنین سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش بیمه سلامت هستند که در قالب پنج صندوق کارکنان دولت، روستائیان و عشایر مناطق زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، بیمه ایرانیان، بیمه همگانی و سایر اقشار به آنها خدمات رسانی می شود.

هم اکنون ۵۷ درصد از جمعیت ۶.۵ میلیون نفری استان خراسان رضوی زیرپوشش خدمات اداره کل بیمه سلامت قرار دارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن