اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

دعوت از شخصیت های فعال در حوزه فرهنگ رضوی برای رویداد مشهد ۲۰۱۷

کد خبر : 4829

رئیس مرکز تحقیقات کامپیوترعلوم اسلامی گفت: از کسانی که خدمات ارزنده ای را در حوزه فرهنگ دینی و به خصوص رضوی انجام دادند برای حضور در این رویداد مهم دعوت و در معرفی اثار آن ها اقدامات لازم صورت گیرد.


حمید شهریاری، یکی از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد اظهار کرد: من به عنوان رسانه های دیجیتال و نرم افزارهای علوم اسلامی در حوزه خدمت به فرهنگ رضوی در جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) شرکت کرده ام.
وی ضمن اگاهی از رویداد مشهد ۲۰۱۷ بیان کرد: رویداد بسیار مهمی در حال وقوع است چرا که مشهد میزبان کشورهای جهان اسلام می شود و امیدواریم که این مرکزیت برای کشورهای جهان و آسیا مایه برکت و توسعه اسلام باشد.
شهریاری برای میزانی شایسته مشهد در سال ۲۰۱۷ عنوان کرد: از کسانی که خدمات ارزنده ای را در حوزه فرهنگ دینی و به خصوص رضوی انجام دادند برای حضور در این رویداد مهم دعوت و در معرفی اثار آن ها اقدامات لازم صورت گیرد.
وی در خصوص مشارکت دیگر استان ها در رویداد مشهد مشهد ۲۰۱۷ بیان کرد: خراسان جنوبی و شمالی به دلیل اتصال با استان خراسان رضوی باید توجه ویژه ای شود و در این دواستان افراد خاصی که با آثار خود به فرهنگ رضوی کمک کردند شناسایی و از آن برای هر چه بهتر برگزاری رویداد مشهد ۲۰۱۷ استفاده کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن