اجتماعیزندگی

پلیس مشهد در تعقیب «شاه توت» فراری!

کد خبر : 21224

جوان ۳۰ ساله معروف به «شاه توت» به اتهام قتل یکی از دوستانش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، صبح روز گذشته در حالی که قاضی ویژه قتل عمد مشهد مشغول بررسی صحنه مرگ مرموز مرد ۵۴ ساله در یک مجتمع مسکونی بود، ناگهان خبر جنایتی دیگر، روند تحقیقات قضایی را به دو شاخه متفاوت کشاند. یکی از نیروهای انتظامی در تماس تلفنی با قاضی «کاظم میرزایی»، از قتل جوان ۲۹ ساله ای خبر داد که ساعتی قبل با ضربات چاقو به شدت مجروح شده و به مرکز درمانی انتقال یافته بود! در پی دریافت این خبر، بلافاصله قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، ادامه تحقیق درباره سقوط هولناک مرد ۵۴ ساله از طبقه هفتم یک مجتمع مسکونی را به گروهی از کارآگاهان ورزیده پلیس آگاهی سپرد و خود به همراه گروه دیگری از کارآگاهان اداره جنایی آگاهی عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد شد، جایی که پیکر بی جان و خون آلود جوان ۲۹ ساله روی تخت سردخانه قرار داشت. گزارش خراسان حاکی است: بررسی های مقدماتی نشان می داد جوان ۲۹ ساله درحالی با ضربات چاقو به قتل رسیده که ضربه ای به عناصر حیاتی گردن وی وارد شده است. «قاضی میرزایی» پس از انجام یک سری تحقیقات در مرکز درمانی، به سرنخ هایی رسید که نشان می داد جوان ۲۹ ساله بر اثر ضربات چاقوی یکی از دوستانش در «پاتوق محله» به قتل رسیده است بنابراین وی در همان لحظات اولیه آغاز تحقیقات، دستور دستگیری جوان معروف به «شاه توت» را صادر کرد و بدین ترتیب ادامه بررسی های میدانی مقام قضایی به خیابان رسالت ۱۹ کشید.
تحقیق تخصصی قاضی با تجربه ویژه قتل عمد در خیابان محل وقوع جنایت حاکی از آن بود که متهم به قتل از افراد سابقه دار و سارقان حرفه ای است که در یکی از «پاتوق های محله» با جوان ۲۹ ساله (مقتول) به مشاجره و درگیری پرداخته است اما لحظاتی بعد درگیری آنان به داخل خیابان کشیده شده و جوان معروف به «شاه توت» با ضربات هولناک چاقو دوستش را نقش بر زمین کرده است. به دنبال مجروح شدن این جوان، اهالی محل با مشاهده این صحنه وحشتناک با نیروهای اورژانس تماس گرفتند و این گونه، جوان مجروح به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت. ولی تلاش کادر درمانی برای نجات وی به نتیجه نرسید و او بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو به عناصر حیاتی گردن جان سپرد. بنابر گزارش خراسان، ادامه تحقیقات مقام قضایی بیانگر آن بود که «پاتوق» مذکور را زنی به راه انداخته است که شوهر و فرزندش نیز به خاطر خلافکاری های هنجارشکنانه در زندان به سر می برند.
به همین دلیل قاضی میرزایی برای پیشگیری از وقوع حوادث تلخ احتمالی دیگر، دستور پلمب این «پاتوق» را نیز صادر کرد و روند تحقیقات قضایی درحالی به دو شاخه متفاوت کشید که با دستورات ویژه مقام قضایی، گروهی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات جنایی به ردزنی متهم فراری معروف به شاه توت پرداختند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن