اقتصادیزندگی

مدیرعامل بانک رفاه تشریح کرد: اهمیت خلق ارزش در نظام بانکداری مدرن

کد خبر : 17081

مدیرعامل بانک رفاه گفت: خلق ارزش برای مشتری یکی از مهم ترین موضوعات کنونی بنگاه های مالی ، خدماتی است. به همین منظور ابتدا باید در سازمان خود خلق ارزش کنیم. 
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ دکتر سهمانی با بیان این مطلب در همایش واحدهای طرح و برنامه این بانک، دسترسی به خدمات، سرعت ارائه خدمات و قیمت گذاری مطلوب خدمات را سه عامل مهم و تعیین کننده در فرآیند خلق ارزش برای مشتریان عنوان و تصریح کرد: این حوزه ها جزء با اهمیت ترین حوزه ها در بانک است. اگر به دنبال تمایز هستیم، باید به این بخش ها توجه بیشتری داشته باشیم.
دکتر سهمانی با تشریح روند بانکداری مدرن اظهار داشت: با گذر از بانکداری سنتی، نحوه فعالیت بانکداری نوین نیز تغییرات بسیاری داشته، به گونه ای که هم اکنون نقش خدمات در پورتفوی درآمدی بانک های مدرن و پیشرو بسیار پررنگ تر از سایر عوامل و شاخص ها است.
مدیرعامل بانک رفاه ادامه داد: هم اکنون در بانک های سطح اول جهان، ۶۰ درصد پورتفوی درآمدی متعلق به خدمات است. با اتخاذ رویکرد خدمت محوری، پورتفوی درآمدی بانک به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء خواهد یافت.
دکتر سهمانی با اشاره به عملکرد قابل قبول بانک در حوزه سرمایه گذاری ها و تأمین مالی بانک گفت: بانک رفاه طی دو سال گذشته در این حوزه دارای عملکرد قابل قبولی بوده است. به ویژه در حوزه تأمین مالی بین بانکی، بانک رفاه عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. در این حوزه بانک رفاه سهم ۲۳ درصدی از تأمین مالی بین بانکی را به خود اختصاص داده و از فرصت های موجود در این بازار به نحو شایسته ای استفاده کرده است.
وی در ادامه به تشریح شرایط حساس کنونی پرداخت و گفت: در بازار متلاطم و رقابتی باید بسیار هوشمندانه تر عمل کنیم. لازم است با ارائه نقش مشاوره، رضایت مشتریان را برآورده سازیم.
مدیر عامل بانک رفاه در خاتمه با تأکید بر اینکه یک سازمان موفق از خروجی های آن مشخص می شود گفت: سازمان های موفق نشانه هایی از جمله سرعت، چابکی و کیفیت خدمات دارند و با آن ویژگی ها شناخته می شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن