زندگیشهری

عملیات اجرایی پروژه بازگشایی خیابان کوشش مشهد آغاز شد

کد خبر : 20514

عملیات اجرایی پروژه بازگشایی خیابان کوشش مشهد به منظور تسهیل در تردد ترافیک با حضور مسئولین شهری آغاز شد.

به گزارش صبح مشهد، عملیات اجرایی پروژه بازگشایی خیابان کوشش به منظور تسهیل در تردد ترافیک امروز(۱۵ اردیبهشت) با حضور «محمد رضا کلائی» شهردار مشهد، «احمد نوروزی» رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد، «حمید رضا موحدی زاده» نائب رئیس شورای شهر مشهد آغاز شد.

در این مراسم«محمد رضا کلائی» گفت: بیش از ۱۰ سال است که مردم محله، ساکنان و کسبه منطقه ۷ مشهد پیگیر اجرای پروژه بازگشایی خیابان کوشش هستند و انتظار می‌رود این کار با سرعت اجرایی شود و نهایتا تا بیست و دوم بهمن ماه ۹۹ این پروژه به مردم تحویل خواهد شد.

شهردار مشهد با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کمیته نظارتی و دیدارهای مردمی پیرامون این موضوع، اظهار کرد: این پروژه از دل همین جلسات بیرون آمد و نیاز واقعی مردم منطقه محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: از سویی برآوردن نیازهای مردم و توجه به خواست‌ها و مطالبات شهروندان، اولویت‌بندی آنها، اختصاص منابع و اجرایی کردن آن از وظایف شورا و شهرداری است و اجرای این پروژه را می‌توان بهترین نمونه عملکردی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد دانست.

کلائی با اشاره به اینکه بر سر اجرای این پروژه مشکل تملک وجود ندارد، افزود: رفاه مردم، حمل ونقل آسان‌تر و سهولت در تردد در این محدوده شهری به اجرای این پروژه وابسته است و تلاش می‌شود در موعد مقرر پروژه به روی مردم بازگشایی شود.

احمد نوروزی در ادامه مراسم گفت: در ابتدای شروع به کار شورای پنجم، نشستی در مسجد امام حسین(ع) واقع در منطقه ۷ برگزار شد و درخواست و مطالبه بخشی از ساکنان، اهالی و کسبه این منطقه بازگشایی محور انتهای خیابان کوشش بود.

رئیس کمیسیون امور اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به معقول و منطقی بودن مطالبه مردمی در اجرای این پروژه، افزود: در این راستا بررسی میدانی صورت گرفت چه اینکه اجرای این پروژه می‌تواند نقش موثری در تسهیل تردد در مسیر انتهای خیابان کوشش تا خلج و کاهش بار ترافیکی آن ایجاد کند.

وی بیان کرد: همچنین ایجاد این مسیر، زمینه تردد مناسب برای کامیون های حامل بار سنگ و سایر خودروهای سنگین را فراهم می کند تا بار ترافیکی این خودروها از شریان های اصلی شهر برداشته شود.

نوروزی افزود: کمیته نظارتی منطقه ۷ مشهد موضوع را پیگیری کرد، تامین منابع صورت گرفت و ردیف بودجه لازم اختصاص یافت و هم‌اکنون با برگزاری مناقصه به دنبال انتخاب پیمانکار مناسب برای اجرای پروژه و بسیح امکانات در تسریع اجرای پروژه هستیم.

در ادامه مراسم «حمیدرضا موحدی‌زاده» هم گفت: آرزو می‌کنم دل شهروندان به مدیریت شهری محکم باشد و مدیران شهر خود را همراهی کنند چرا که با همراهی و مشارکت است که می‌توان موانع را از سر راه برداشت و تسلیم شرایط که ممکن است از این سخت تر هم گردد نشد، قبول داریم که ممکن است ضعف‌های مدیریتی وجود داشته باشد که باید برای رفع آنها چاره‌اندیشی شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: مردم در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کردند و این ایستادگی را پیش از این در جریان جنگ تحمیلی به خوبی نشان داده‌اند. موحدی‌زاده بیان کرد: قدرت‌های بزرگ جهانی نیز پیش از این صبر و استقامت ملت ایران را آزموده‌اند و می‌دانند راه به جایی نخواهند برد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن