اجتماعی

انتخابات دهمین دوره هیئت مدیره و بازرسان خانه‌ مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی برگزار شد+ اسامی منتخبان

کد خبر : 56916

انتخابات دهمین دوره هیئت مدیره و بازرسان خانه‌ مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی با مشارکت حدود ۷۵ درصدی برگزار شد و اعضای جدید هیئت مدیره این موسسه با رای اعضا انتخاب شدند.

به گزارش صبح مشهد، در این انتخابات که از ساعت ۱۰ تا ۱۳ امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه جاری به صورت الکترونیکی برگزار شد، «سید هادی فیاضی» و «فاطمه محمدزاده» به ترتیب با ۱۸۹ و ۱۵۰ رای به عنوان نماینده مدیران مسئول و صاحبان امتیاز رسانه ها در استان خراسان رضوی انتخاب شدند. در این بخش «حسین رفیعی» با ۱۰۰ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.

در بخش نماینده خبرنگاران نیز «بنیامین یوسف زاده الوندی» با ۲۰۵ رای، «سعید برند» با ۱۴۳ رای و «جواد طاری بخش» با ۱۲۴ رای به عنوان ۳ نفر اول این بخش به هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی راه یافتند. «محمدعلی علی نژاد» و «محمد ظریف» به ترتیب با ۱۱۴ و ۱۰۳ رای به عنوان اعضای علی البدل بخش خبرنگاران انتخاب شدند.

در بخش سرپرستان نشریات سراسری نیز «مجتبی محمودی مهماندوست سفلی» با ۱۶۳ رای به عنوان عضو اصلی و «نجمه فتح پور» با ۱۳۳ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

در بخش نمایندگی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، «محمد جواد رنجبر» با ۱۷۲ رای به عنوان عضو اصلی و «مجتبی نوریان» با ۱۳۷ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

همچنین در بخش انتخاب بازرسان خانه مطبوعات خراسان رضوی، «سید حبیب قاآنی بامی» و  «سید جواد اشکذری نداف» به ترتیب با ۱۲۹ و ۱۲۷ رای به عنوان بازرسان اصلی و «سید هادی مهدیان عارفی» با ۱۱۹ رای به عنوان بازرس علی البدل خانه مطبوعات خراسان رضوی حائز اکثریت آرای این دوره از انتخابات بودند.

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی برای مدت سه سال و بازرسان برای یک سال انتخاب شدند.

در این انتخابات که به صورت الکترونیکی انجام شد، ۳۶ کاندیدا در نقش های مدیرمسئول و صاحب امتیاز، خبرنگار، نماینده سرپرستان روزنامه های سراسری، نماینده خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و بازرسان کاندیدا شدند.

در این انتخابات از ۴۷۰ عضو اصلی خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی،  ۳۵۲ نفر معادل حدود ۷۵ درصد اعضا مشارکت داشتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن