شهری

در راستای ارائه متوازن خدمات صورت گرفت؛ آسفالت ۲۵۰۰ متر مربع از معابر فرعی خاکی انتهای بلوار پنجتن در منطقه چهار

کد خبر : 19637

شهردار منطقه چهار مشهد از زیرسازی و آسفالت ۲۵۰۰ هزار متر مربع معابر فرعی خاکی انتهای بلوار پنجتن خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، غلامرضا غلامی روکش آسفالت و حذف معابر خاکی را گامی استوار در مسیر ارائه خدمات متوازن به حاشیه شهر دانست و گفت: افزایش رفاه و بهبود وضعیت تردد شهروندان، مقابله با آب افتادگی معابر در مواقع بارندگی، ارتقاء سطح سلامت، پیشگیری از بیماری هایی مانند سالک و ارائه خدمات متوازن و مطلوبتر به حاشیه شهر، شهرداری این منطقه را بر آن داشت که طی سال های اخیر با خدمتی جهادی در مسیر حذف معابر خاکی سطح منطقه گام بردارد.
غلامی ادامه داد: در سال های گذشته طرح نهضت حذف معابر خاکی با سرعت قابل توجهی در منطقه چهار اجرا گردید و تمامی معابر خاکی سطح منطقه به جز معابری که به دلیل نداشتن طرح تفصیلی و یا فعالیت شرکت های خدماتی امکان آسفالت وجود نداشته، حذف شدند.
وی خاطرنشان کرد: فرعی های انتهای بلوار پنجتن از جمله این معابر بودند که امکان آسفالت آن ها وجود نداشت و از دی ماه سال جاری بنا به درخواست شهروندان و پیگیری های شهرداری این منطقه برای ساماندهی معابر پس از اتمام پروژه های شرکت های خدماتی، عملیات زیرسازی و روکش آسفالت آن ها با سرعت مطلوبی در حال انجام است.
شهردار منطقه چهار مشهد با بیان اینکه در این پروژه ۲۵۰۰ متر مربع از معابر فرعی خاکی بلوار پنجتن با استفاده از ۳۴۰ تن آسفالت، زیرسازی و روکش آسفالت می شود، تصریح کرد: هزار و ۸۰۰ متر مربع از این پروژه در پنجتن ۹۱ با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال در حال اجراست و پنجتن های ۸۷، ۸۹ و … نیز از دیگر معابر این پروژه هستند.
غلامرضا غلامی در پایان یادآور شد: به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، آسفالت معابر منطقه چهار به طور مستمر توسط کارشناسان اداره فنی و عمران منطقه مورد ارزیابی قرار می گیرد.
شایان ذکر است از ابتدای سال جاری ۶۰ هزار متر مربع از معابر فرسوده با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده و حدود ۹۵۰۰ تن آسفالت در سطح معابر پخش و ۱۴۰۰ متر مربع زیرسازی انجام پذیرفته است

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن