اسلاید شوشهری

افتتاح دبستانی در حاشیه شهر مشهد به یاد کودکان غزه

استاندار خراسان رضوی صبح امروز سه شنبه در حاشیه شهر مشهد یک دبستان را به یاد کودکان غزه افتتاح کرد.

به گزارش صبح مشهد، نظری، استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاح دبستان امام موسی کاظم (ع) گفت: سرانه آموزشی کنونی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و اولویت ما رفع مشکل آن است. انشاالله تا آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تعداد ۴۰۰ کلاس درس در حاشیه شهر مشهد افتتاح می‌گردد تا کلاس‌های ۳ شیفت به ۲ شیفت و در نهایت به روال عادی شیفت‌ها بازگردیم.

وی افزود: در طرح تحول حاشیه شهر مشهد، شهرداری بیش از ۵۰ درصد از اعتبارات عمرانی خود را به این مناطق اختصاص داده است و ۳۰ درصد از بودجه عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان نیز در این منطقه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا