اجتماعی

در اول مهرماه؛ بیش از ۲۸ هزار دانش پژوه کمیته امداد خراسان رضوی راهی مدرسه ودانشگاه شدند

کد خبر : 17756

۲۸ هزار دانش آموز، طلبه و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد خراسان از امروز راهی مدارس، حوزه های علمیه و دانشگاه ها شدند.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی باتوجه به آغاز فصل تحصیل، علم ودانش در این خصوص گزارش داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از  سایت خبری کمیته امداد، حبیب الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی باتبریک آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی گفت: ۲۵ هزار دانش آموز و سه هزار و ۲۰۰ دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی در کنار سایر هم کلاسی های خود راهی مراکز علمی در مقاطع مختلف تحصیلی شدند.
وی دانش‌آموزان و دانشجویان را آینده ه‌سازان کشور توصیف کرد و افزود: کمیته امداد نخبگان زیادی را تحویل جامعه داده است وخوشبختانه در بین مسئولان کشوری و استانی از فارغ التحصیلان تحت حمایت کمیته امداد به چشم می خورد که با همراهی این نهاد به مراحل بالا صعود کردند.
وی ادامه داد: کمیته امداد خراسان رضوی از دانش‌آموزان با اهدای بسته‌های تحصیلی و کمک هزینه تحصیلی و از دانشجویان با پرداخت بخشی از شهریه دانشگاه و کمک های مبتنی بر نیاز آنان حمایت می کند.
آسوده با ذکر اینکه تنش و استرس در فضای خانواده و تحصیل دانش‌آموزان تأثیرگذاراست، اعلام کرد: از دیگر حمایت‌های تحصیلی از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت برگزاری کلاس‌های آموزشی، مشاوره‌های فردی و گروهی تحصیلی، اردوهای آموزشی و تشویقی و نظارت بر دوره تحصیل توسط رابطان فرهنگی این نهاد است تا مشکلات خانواده‌ها در این مورد کامل برطرف و یا به حداقل ممکن برسد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی یادآور شد: با شرایط اقتصادی فعلی و محرومیت گسترده استان، این نهاد نمی‌تواند به‌تنهایی از پس مشکلات عدیده خانواده‌ها برآید و اگر همراهی و مشارکت خیران نباشد مشکلات همچنان باقی می‌ماند که امیدواریم با کمک و همراهی هر چه بیشتر مردم نوع‌دوست مشکلات نیازمندان کاهش یابد و مرتفع گردد.//

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن