پایتخت فرهنگ اسلامی

آیت‌الله علم‌الهدی: دشمن نابودی خود را در اتحاد مسلمانان می‌بیند

کد خبر : 25421

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن نابودی خود را در اتحاد مسلمانان می‌بیند و به همین دلیل درصدد نابودی وحدت و انسجام میان مسلمین است.

به گزارش صبح مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی روز پنجشنبه در “دهمین یادواره شهدای وحدت” در مشهد افزود: دشمن به دلیل ترس از اتحاد مسلمانان، خائنانه و ناجوانمردانه عزیزترین افراد ما را به شهادت می‌رساند.
وی ادامه داد: باید ببینیم کجای حرکت ما دشمن را مستاصل و عصبانی می‌کند. دشمن هر جا ببیند توسعه و رشد انقلاب به جایی رسیده که مسلمانان دست به دست هم می‌دهند، در یک صف واحد در دفاع از پیامبر(ص) قرار گرفته‌اند و با دشمنان رسول‌الله مقابله می‌کنند عصبانی می‌شود.
امام جمعه مشهد گفت: بصیرت‌شناسی، جریان‌شناسی، دشمن‌شناسی و تکلیف‌شناسی ما در عرصه‌های مختلف برای مقابله با دشمن اموری بیسار مهم هستند.

وی افزود: شهادت شهدای وحدت نشان داد این انقلاب تمام شدنی نیست بلکه مبارزه همواره چاشنی و همراه انقلاب اسلامی است. همان انقلابی که در سال ۱۳۴۲ آغاز شد الان هم ادامه دارد لذا قدرتمندانه با دشمنان مبارزه می‌کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: در جریان مبارزه با دشمن، شهادت مقصد نهایی است و تا زمانی که دین جهانی پیامبر(ص) به دست عزیزترین نواده او در دنیا استقرار یابد کار را ادامه می‌دهیم. در شعاع سرخ فام خون شهدا باید واقعیات را بفهمیم و به عنوان خط یک حرکت راه آنها را ادامه دهیم.
وی گفت: در گام دوم انقلاب هم باید قدرت نظام جمهوری و انقلاب اسلامی را برای توسعه اسلام چنان پیش بریم که در مرز نهایی تکلیف مبارزاتی ما شهادت قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی افزود: امروز طرف مبارزه ما رسانه‌های استکباری، صهیونیستی، دستگاههای نظامی، قدرتهای مسلحانه و شبکه‌های اطلاعاتی بین المللی هستند. این توسعه مبارزه نسبت به ۴۰ سال پیش نشانگر توسعه قدرت ما و نه توسعه قدرت دشمن است. هم‌اینک استکبار به جایی رسیده که با همه توانمندی و شگردهای فتنه‌انگیزاش قدرت خاموش‌ کردن انقلاب اسلامی و حتی توان تضعیف آن را ندارد.
وی ادامه داد: امروز پیروان مسیر انقلاب اسلامی نسبت به ۴۰ سال پیش بسیار گسترده‌تر شده‌اند و نیز جبهه استکبارستیزی گسترده و نیرومندتر نسبت به گذشته است. جریان شهادت موضوعی است که همیشه همراه و همقدم در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ادامه دارد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در “دهمین یادواره شهدای وحدت” در مشهد گفت: فروتنی، تواضع و دستگیری نیازمندان از جمله ویژگیهای سردار شهید شوشتری بود.
مولوی نظیراحمد سلامی افزود: شهید شوشتری فرشته‌ای بود که به سیستان و بلوچستان آمد. دشمن متوجه ارزش شهید شوشتری شد و فهمید حضور او چقدر برای منطقه و مردم ارزشمند است.
وی گفت: هم‌اینک نیز فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات و راه آن شهید را در همه جای ایران از جمله سیستان و بلوچستان بیش از پیش ادامه می‌دهد.

همچنین در همایش یادواره شهدای وحدت در محل مجتمع آیه‌های مشهد با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خانواده سرداران شهید شوشتری و محمدزاده تجلیل به عمل آمد.
سرتیب رجبعلی محمدزاده و سرلشگر نورعلی شوشتری ۲۶ مهر ماه ۱۳۸۸ هنگام حضور در همایش وحدت که در شهر سرباز استان سیستان و بلوچستان برگزار شده بود با اقدام تروریستی عوامل مزدور استکبار و دشمنان اسلام و وحدت مسلمانان به فیض عظمای شهادت نادل آمدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن